Stylesheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Ik zou graag een stukje van een document van een bepaalde site willen kopiëren maar dat gaat niet. Het kopiëren lukt wel maar als ik hem dan in mijn document plak blijft de inhoud blank (of gewoon wit). Kan het zijn dat de sheet op een andere server staat en dat hij wordt doorgelinkt en daardoor niet te kopiëren is.

Mvg, Anton.

Bestand
opslaan als
en in je htmleditor bekijken, en bewerken.
En in de verkenner staat de css in de map filenaam_bestanden.
:cool:

stylesheets

Dag Peter,

Dit heb ik allemaal al gedaan, ik heb zelfs heel de site (homepage) al naar kladblok gekopieërd en opgeslagen als proef.html en dan in internet explorer gekeken hoe het er uit zag. Het enige wat er niet instond waren de foto's en het belangrijkste (waar het om ging) de menu's, die kon ik niet zien.

Hoe kan dit ?

Mvg, Anton.

Oh..... gewoon Coolmenu.....
hier ophalen:
http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/

Bij opslaan als krijg ik in de verkenner een html file: brandweer.html
en een map: brandweer_bestanden
Het menu werkt nu ook.........
dus gewoon menu en plaatjes te zien.

Het coolmenu javascript staat ook in de map, zie bijlage.

:cool:

Bijlagen

• brandweer.gif
    brandweer.gif
    15,2 KB · Weergaven: 56
stylesheets

Sorry Peter,

Ik doe echt mijn best maar ik zie die brandweer_bestanden niet !

En als ik naar www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenu´s ga, waar haal ik dan dat script vandaan ?

En is dit pure DHTML code ?

Ik heb namelijk HTML al doorgespit maar ben dat van die coolmenu´s nog niet tegengekomen.

Mvg, Anton.

stylesheets

Klopt, dat is ook niet zo moeilijk.
Dat heb ik ook gedaan en dan zie ik dus in mijn directory downloads "coolmenu4_betal_06.zip", deze pak ik dan even uit en zie weer een nieuwe map met "coolmenus" (uigepakt dus) en als ik dan daar naar toe ga zie ik een lijst waar ik niet goed weet wat ik daar mee aan moet (een lange lijst met bestandjes). Het zal wel kopieëren en plakken zijn maar welke ?

Ik doe niet zo vaak scripts en codes kopieëren en plakken (terwijl het toch wel eens makkelijk is), dat lukt meestal niet om een of andere reden maar ik heb nu even geen keus. Een tijdje terug had ik ook problemen met het wachtwoord op een document en ook dat script kon ik van internet afhalen en dat heb ik ook gedaan maar het werkt nog steeds niet en ik weet niet wat er fout gaat, toch heb ik er wat uurtjes aan besteed. Toch wil ik het ontzettend graag leren!

Mvg, Anton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan