subform invoegen die loopt op query

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ewergreen

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Simpele vraag:

Ik zou onder mijn formulier "frmWUInvoegen", nadat ik werknemer en dag heb ingevoegd graag telkens de up-to-date informatie in tabelvorm opvragen van DIE specifieke dag voor DIE specifieke werknemer. Dit zou ik dan bij voorkeur in een subform weergeven.

Dit zou het mogelijk moeten maken om dubbele entry's vroegtijdig op te sporen en eventueel in de subform te verwijderen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Bijlagen

Ziet er verdikke al goed uit Dolfke! Ik vraag me nog wel af waarom hij zo "flikkert". Ik neem aan dat hij blijft refreshen? Nu heb ik nog wel een bijkomend vraagje. Ik check even "Mirek" op "10/05/2008" en zie dat daar drie DUBBELE records al inzitten. Normaal kan je met CTRL al meerdere records selecteren. Ik zou deze drie graag simultaan verwijderen. Dit lukt echter niet, hoe los ik dat op?

Ziet er verdikke al goed uit Dolfke! Ik vraag me nog wel af waarom hij zo "flikkert". Ik neem aan dat hij blijft refreshen? Nu heb ik nog wel een bijkomend vraagje. Ik check even "Mirek" op "10/05/2008" en zie dat daar drie DUBBELE records al inzitten. Normaal kan je met CTRL al meerdere records selecteren. Ik zou deze drie graag simultaan verwijderen. Dit lukt echter niet, hoe los ik dat op?

Hallo Ewergreen ,

Bij mij zie ik echter geen geflikker .

Voor je vraag van Simultaan verwijderen ga ik je niet kunnen helpen .

Je kan meerdere records tegenlijk verwijderen door op de delete knop te drukken maar ik heb geen idee om een multi selectie te doen met Ctrl Click.(Moest het al gaan )
Dit zal iets zijn voor de access goeroes hier :D

Groetjes
Dolfke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan