Subformulier in formulierweergave foetsie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gideru

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Hallo allemaal,

Heb een probleem(pje) wat waarschijnlijk vrij simpel is, maar ik weet niet waar te zoeken.
In de ontwerpweergave van het hoofdformulier is mijn subformulier compleet met alle benodigde velden aanwezig. Als ik dan naar de formulierweergave ga is het venster wel aanwezig maar de bijbehorende tekst en velden foetsie. Het vak "zichtbaar" onder eigenschappen van het subformulier staat op "ja", wat kan nog meer de oorzaak zijn?

Het subformulier verwijderen van het hoofdformulier en opnieuw slepen heb ik al geprobeerd, maar hielp niet.

Het betreffende subformulier wordt in nog een ander hoofdformulier gebruikt en is daar wel zichtbaar. Ik heb verder het volgende uitgeprobeerd: Met de bron van het hoofdformulier (1) waarin het subformulier niet zichtbaar is een nieuw hoofdformulier maken incl. subformulier. Resultaat: subformulier niet zichtbaar.
Met de bron van het hoofdformulier (2) waarin het subformulier wel zichtbaar is een nieuw hoofdformulier maken incl. subformulier. Resultaat: subformulier is wèl zichtbaar. Naar mijn idee ligt het dan aan de bron van hoofdformulier (1). Maar aan wat precies?

Het kan zijn dat je sub formulier een probeel heeft met een record toevoegen. open eens de query en kijk of je een record kan toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan