Subformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kionaa

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Mijn subformulier staat een heel stuk over mijn gewone formulier weet iemand hoe ik dit naar beneden kan plaatsen? Heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet.

Alvast bedankt

Bijlagen

Mijn subformulier staat een heel stuk over mijn gewone formulier weet iemand hoe ik dit naar beneden kan plaatsen? Heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet.

Alvast bedankt
De plaats van je subformulier wordt op het hoofdformulier vastgesteld.
Zo te zien moet je het formaat van je hoofdformulier ook aanpassen.

Succes

Wim

Dat heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.
In de ontwerpweegaven staat het wel netjes onder elkaar

Oké nu is het probleem helder.
Haal het subformulier uit de formuliervoettekst en dat zal zeer zeker je probleem oplossen.

Succes
Wim

Dat heb ik geprobeerd maar dat helpt niet.
Krijg hem niet goed

Nadat je het Access bestand hebt gecompileerd, ga je via de explorer naar het mdb bestand. Als je daar met de rechtermuis op klikt, kun je in het menu naar de optie "Winzip" en vervolgens naar het submenu een optie kiezen om te zippen. Je moet dan Winzip wel geïnstaleerd hebben.

2e de optie raadpleeg de helpfunctie van winzip.

Kan iemand mij niet zo vertellen hoe ik het op moet lossen?
Ik denk dat ik de grootte van mijn formulierenvoettekst moet aanpassen want die staat over mijn hoofdformulier heen alleen lukt het niet om de grootte aan te passen hij verspringt steeds weer terug.

Kan iemand mij niet zo vertellen hoe ik het op moet lossen?
Ik denk dat ik de grootte van mijn formulierenvoettekst moet aanpassen want die staat over mijn hoofdformulier heen alleen lukt het niet om de grootte aan te passen hij verspringt steeds weer terug.

Kiona,

Ik weet niet welke versie van WIndows jij gebruikt, maar Winzip is een standaard onderdeel.
Even zoeken hoe je dat kan gebruiken, kijk anders even op helpmij/besturingsystemen, daar vindt je vast iets ove Winzip.
Anders kan je het ook wel via google ergens gratis vinden.
Verder moet je stoppen met het subformulier in je voettekst op te nemen, dan blijf je afhankelijk van de grootte van je scherm.

Laat maar weer even weten
Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan