Subject: Your mailbox is closed

Status
Niet open voor verdere reacties.

komieke

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Berichten
21
Mijn moeder krijgt elke keer hetzelfde berichtje (zie hieronder), terwijl haar mailbox helemaal niet vol zit, wat kun je hier aan doen?

Subject: Your mailbox is closed

Your mailbox has exceeded one or more size limits set by your administrator.
Your mailbox size is 27102 KB.
Mailbox size limits:
You cannot send or receive mail when your mailbox reaches 25600 KB.You may not be able to send or receive new mail until you reduce your mailbox size.
To make more space available, delete any items that you are no longer using or move them to your personal folder file (.pst).
Items in all of your mailbox folders including the Deleted Items and Sent Items folders count against your size limit.
You must empty the Deleted Items folder after deleting items or the space will not be freed.
See client Help for more information.
 
Ik denk dat iets of iemand probeerd haar een (te) grote bijlage te sturen.

Neem anders even kontakt op met de provider.
Of controleer de mailbox even via webmail (inloggen bij je provider).

HEt gaat niet om de mail die al op je pc zit trouwens, maar hetgeen nog bij de provider in de pop3 box zit en wacht totdat je het download.

Komen alle mails van alle accounts en aliassen normaal binnen?
test dat eens? (mailtje naar jezelf)
 
Laatst bewerkt:
Nee als ik haar mail komen de mailtjes niet aan en krijg ik een foutmelding, hoe kan ze nou die eventuele mail met een te grote bijlage ongedaan maken? Moet ze dan bellen met de provider?
 
Even naar de homepage van de provider gaan, en dan zoeken naar iets als "Webmail".
Daar moet je inloggen met het account van je provider, waarschijnlijk dezelfde gegevens als die ze gebruikt in de mail.
Dan un je zien, welke email de boel blokkeerd.
Die kun je daar verwijderen.
De rest normaal in je email programma laten binnen komen.
 
Heeft mijn moeder nu gedaan, maar wat bedoelde je met pop3 box, waar zit die? Wat haar opviel de laatste tijd, normaal kreeg ze ongeveer 20 junkmailtjes per dag, nu niks meer, waarschijnlijk gaan die mailtjes toch ergens heen en die blokkeren de boel misschien, hoe dit te checken?
 
Verondersteld dat je dezelfde internet provider hebt als mams:
http://www.ziggo.nl/mail/mijn-email

Even inloggen en dan kun je je mailbox bekijken.
De reden dat je momenteel ook geen spams ontvangt, komt waarschijnlijk omdat je box vol zit.

Kijk aldaar even verder.
 
Mijn moeder heeft hetnet, maar ze heeft al ingelogd via de provider en haar box geleegd, echter daar zat helemaal niet veel in, omdat de junkmailtjes eerst frequent kwamen en nu niet meer, zou het zo kunnen zijn dat die mailtjes ergens anders terecht komen? Vandaar dat ik vroeg wat je bedoelde met pop3 box.
 
Nee, in princioepe niet.
Hooguuit de junk-mail box, als de provider die heeft.
Even kijken wat er zoal in je webmail account staat.
 
:thumb:ik werk al vele jaren met veel plezier en probleemloos met e-mail office outlook 2003
Enkele dagen lang het bericht ontvangen dat de mail box dreigde vol te raken
van system administrator(postmaster@kpnxchange.com).
Geen aandacht aan besteed, dacht zal wel foutje zijn want alles was keurig uit postvak in verplaatst naar persoonlijke bestandmappen en/of definitief verwijderd.
Uiteindelijk na pakweg 5 dagen hetzelfde bericht ontvangen 'your mailbox is closed. Ik kon niet meer verzenden en ontvangen
Ik heb zonder soelaas mm werkelijk alle opties tig keer doorlopen oa via kpnmail&internet assistent (hierna kpn) :evil:

Hoewel:eek:'
Je voelt je zo'n oen dat je dit, kennelijk overbekende probleem met al die daarvoor geboden Tools, zelf niet kunt oplossen. Ik zat herhaaldelijk en aanhoudend wat te proberen via kpn
klik email problemen oplossen.
verschijnt 1 item rood (zoeken naar uitgaande e-mail server) verder alles groen vinkje
ik klik op rood en krijg enkele 'server adresopties' om in te vullen
ik heb, had ik dezelfde dag al wat eerder zekerheidshavle genoteerd via kpn systeeminformatie mail.planet.nl
ik wijzig (probeer is wat) kpnplanet.nl
en daarna kan ik weer verzenden/ontvange

Maar????:confused:
Ik had verwacht een groot aantal mails
ik weet zeker dat veel berichten over die periode aan mij zijn gezonden.
Maar er komt niets. alleen nieuw spul.

kan iemand mij vertellen:
of / hoe ik nog mails kan ophalen over de closed periode
en
herkent iemand dit probleem
toch niet logisch? Als de naam van de outserver al niet (meer) goed was en door mij handmatig moest worden aangepast dan moet dat toch worden meegedeeld! Ik twijfel dan ook sterk of dit de oplossing was.
 
@schimmel,

Dit topic is al meer dan een jaar oud.
Dit probleem zal ondertussen opgelost zijn.
Maar voor jouw probleem even een eigen vraag, dat is netter en makkelijker dan inbreken in iemand zijn/haar vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan