Submenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raymia

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Goedendag mensen ik ben al een tijdje bezig met xoops

Een goede website editor maar ik zit nu wat te klooien met het main menu. ik wil een menu item laten uitklappen dat er een submenu *lees second level menu* onder vandaan komt. ik heb het gevraagd op het forum daar maar daar zeggen ze dat er een javascript voor verplicht is. als iemand weet hoe dit werkt kan hij het ana mij melden.

m.v.g Raymon Lier

Raymon@boessenkool.nl

plaatsing javascript?

en waar moet ik dat java script plaatsen?

Dat staat aangegeven bij de scripts. Meestal moet je een stuk code in de <body> van je pagina plaatsen, en een .js bestand in de map zetten waar je pagina staat.

Dat staat aangegeven bij de scripts. Meestal moet je een stuk code in de <body> van je pagina plaatsen, en een .js bestand in de map zetten waar je pagina staat.

okay ik zal het proberen zoals je het aangeeft maar ik wil 1 menu dat zich uitbreidt als submenu maar hoe moet ik die menu's laten aangeven dat ze een submenu zijn?

Dat hangt ervan af welk script je gebruikt. Als je een bestaand script kiest is er documentatie bij waarin staat hoe het werkt, en hoe je het kan aanpassen.

Ik zou gewoon eens een paar scripts uitproberen. Dan merk je snel of het lukt om te doen wat je wil. Je kan ook met Google zoeken op "dropdown menu", dan vind je ook dit soort scripts.

programma's

ik gebruik trouwens Imenu voor mijn main menu en er werd op de officiele xoops website al gezegd dat via imenu het ook mogelijk moet zijn zonder een scriptje te downloaden

zelf gemaakt menu

ik heb in dreamweaver mijn system_block_mainmenu.html een aantal menu items toegevoegd nu wil ik er voor zorgen dat als ik op de 1st level menu item klik dat de 2nd level menu items tevoorschijn komen.

als ik niet helder uitleg vraag dan even

m.v.g Raymon Lier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan