submit (button) blokkeren tijdens laden pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendk

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Berichten
45
goedemiddag,

ik maak in mijn website gebruik van phpmailer, als er een mailtje verstuurd wordt door bijvoorbeeld op de submit knop te drukken dan wordt de nieuwe pagina geladen en wordt het mailtje verstuurd. Het laden van de pagina duurt even en als je dan nog een paar keer op submit drukt wordt het mailtje dus nog een paar keer verstuurd. Wat is de beste manier om dit te voorkomen. op de een of andere manier de submit button blokkeren of in me script controleren of de gebruiker de afgelope x seconden al op de submit knop heeft gedrukt.
Of zijn er betere oplossingen? :)

m.v.g.
Jeroen
 
Ikzelf zou iets doen van: if (submit!="OK" && $gedrukt!="ja") {$gedrukt="ja"; je code}
 
ik weet niet of je helemaal goed begrijp maar ik heb er iig wel een idee door gekregen dus bedankt :thumb:
 
Ja hoor, ik begrijp perfect wat je wilt:

Je drukt op submit en als je weer drukt wordt er gecontroleerd of er al een keer gedrukt was. :D

Okee, ook na een uur zal hij het op deze manier niet toestaan, maar dat moest vast op te lossen zijn. :p
 
sorry,
ik weet niet of je helemaal goed begrijp maar ik heb er iig wel een idee door gekregen dus bedankt

moest zijn:

ik weet niet of IK jouw oplossing helemaal goed begrijp maar ik heb er iig wel een idee door gekregen dus bedankt
ook na een uur zal hij het op deze manier niet toestaan, maar dat moest vast op te lossen zijn

dat is ook gelukt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan