• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

subsidie regeling naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

GByte

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2019
Is er iemand die de inhoud van deze subsidietabel, zie 2 bijlagen, naar een geschikte Excel vorm kan omzetten zodat de uitkomst eenvoudig berekend/bepaald kan worden?

De variabelen die de uitkomst bepalen zijn:

Input 1 Welk jaar?
Input 2 Wat is de grootte van het systeem?

Per jaar is er twee plafonds gesteld, een maximum bedrag en er wordt slechts 40% van de aanschafkosten gedekt.

Bij voorbaat dank.

Bijlagen

• Subsidie.jpg
    Subsidie.jpg
    85,2 KB · Weergaven: 31
  • Subsidie.xlsx
    Subsidie.xlsx
    9,7 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Nee, daarvoor weet ik helaas te weinig van Excel.
Ik denk ook niet dat mijn toetsenbord dat aankan.

Nieuwe formulering

:shocked: OK, de vraag was niet handig geformuleerd. Ik heb het opnieuw geprobeerd te verwoorden en basis gegevens in een Excel document gezet, alhoewel ik vermoed dat de gegevens anders georganiseerd moeten worden.

zoiets ?

Bijlagen

Werkt nog niet helemaal als het moet

Beste COW18

Bedankt voor de aanzet, het gaat in de goede rchting.

De subsidie werkt in schijven, per schijf wordt er uitgekeerd, ook als de aanschafprijs of de capaciteit boven de vermelde waarden komen. Er vind wel een aftopping plaats.
Ik heb een en ander in de bijgesloten V1 versie toegelicht.

Er kunnen dus ook batterijen met een capaciteit groter dan 9kWh geplaats worden, daar wordt dus wel degelijk subsidie voor uitgekeerd.

Bedankt voor de moeite
Grt Martin

Bijlagen

aha gestaffelde gegevens ! Zo dan ...

Bijlagen

Thanks!

Beste COW18,

Het werkt prima, dank u!
U haalt een aantal interessante truuks uit waarvan ik het bestaan niet wist.

Mvg Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan