subtitels onder films plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloodrain1990

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
hallo ik heb ene vraag ik heb allemaal films gedownload en ik wil er ondertiteling onder plakken gaan en dan op de dvd speler kijken maar weet iemand eenhele goeie ondertiteliong plakker want ik heb divx to dvd gebruikt maar daar schokkert de ondertitelong een beetje die trillen wat en ik de films bestanden zijn ( avi, mpeg, xvid , divx enz )

en het maakt muh niks uit of je voor het programma geld moet dokken

Subtitle Workshop..... voor de subs
en dan DvD-lab pro voor de montage [als je het als DvD wilt branden... ]voor die andere formaten [mpeg divx xvid, etc.] is Cucusoft converter goed genoeg....

Laatst bewerkt:
je kunt zeker met subtitel workshop de ondertiteling aanpassen als ze niet sucroom lopen

Stel: je hebt een avi, divx of mpeg + een apart subtitle bestand, dan lijmt cucusoft de ondertitel er automatisch onder met als resultaat een [DvD formaat] mpeg waar de onderitels al op staan... die kun je dan met een Author direct converteren naar video TS [DVD]

DvD lab pro, kan veel meer... [beeld, geluid, subs] direct naar dvd.

Met Subtitle Workshop kun je zelf ondertiteling maken, ondertiteling aanpassen, synchroniseren, meerdere ondertitels tegelijk, achter elkaar, kleur wijzigen, lettertype, plaats van de ondertitels [desnoods boven in je scherm[ als het meisje een lelijk gezicht heeft, maar de rest wel leuk is]

ok maar ik heb een video betsand en een sub betsand maar waar in het programma cucusoft kan ik zeggen dat hij de ondertiteling moet toevoegen

Eerste eis is dat het videobestand en het sub bestand EXACT dezelfde naam hebben [alleen de extensie is naatuurlijk anders] daarna hoeft je alleen maar een "vinkje" te zetten bij "add subtitles"

hey nu heb ik nog een vraag ik heb een film met chineese ondertiteling hoe kan ik die verwijderen

open daar ff een nieuwe topic voor.
btw. wees preciezer in je vragen, en geef details waar je mee te maken hebt (wat voor bestand etc.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan