SanMercury
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 apr 2006
In navolging van mijn overzicht voor 118 verschillende tussenpersonen, heb ik nog een vraag. Zie: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1871141#post1871141
Het gaat om een klantenbestand van ongeveer 1000 klanten. Deze verdeeld over 118 verschillende bronnen (o.a. tussenpersonen). Alle klanten hebben zo'n 10 tal gegevens naast elkaar staan. Door middel van een autofilter kan je dus per bron (of andere gegevens) sorteren.
Boven deze database staat er een soort totaaloverzicht, die een paar dingen berekend;
- subtotaal van het uitstaandsaldo
- subtotaal doorlopende provisie
- subtotaal afsluitprovise
- naam van de bron
- nummer van de bron
Om van elke bron een overzicht te krijgen heb ik 118 tabbladen gemaakt voor elke bron apart. In elk tabblad staat het complete overzicht met het filter aan op de desbetreffende bron.
Dit zorgt ervoor dat de computer ontzettend traag wordt (160mb) en nauwlijks bruikbaar is.
Nu wil ik gewoon 1 tabblad hebben waarin ik door een simpele handeling elke bron kan uitprinten met behoud van de juist uitkomsten van de formules. (subtotalen)
Hoe kan ik dit oplossen?
Nadere informatie kan gegeven worden.
(Het kan zijn dat ik wat later reageer i.v.m. mijn werktijden)
Alvast bedankt,
Sander Kooy
Het gaat om een klantenbestand van ongeveer 1000 klanten. Deze verdeeld over 118 verschillende bronnen (o.a. tussenpersonen). Alle klanten hebben zo'n 10 tal gegevens naast elkaar staan. Door middel van een autofilter kan je dus per bron (of andere gegevens) sorteren.
Boven deze database staat er een soort totaaloverzicht, die een paar dingen berekend;
- subtotaal van het uitstaandsaldo
- subtotaal doorlopende provisie
- subtotaal afsluitprovise
- naam van de bron
- nummer van de bron
Om van elke bron een overzicht te krijgen heb ik 118 tabbladen gemaakt voor elke bron apart. In elk tabblad staat het complete overzicht met het filter aan op de desbetreffende bron.
Dit zorgt ervoor dat de computer ontzettend traag wordt (160mb) en nauwlijks bruikbaar is.
Nu wil ik gewoon 1 tabblad hebben waarin ik door een simpele handeling elke bron kan uitprinten met behoud van de juist uitkomsten van de formules. (subtotalen)
Hoe kan ik dit oplossen?
Nadere informatie kan gegeven worden.
(Het kan zijn dat ik wat later reageer i.v.m. mijn werktijden)
Alvast bedankt,
Sander Kooy