• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Subtotalen kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob91

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Hallo,

Ik heb een tabel, waarbij ik via de functie subtotalen het aantal orders per klant tel.
Maar nu wil ik alleen de subtotalen overnemen op een ander sheet.
Als ik de rijen selecteer komen ook de verborgen rijen mee ; terwijl ik alleen de subtotalen moet hebben.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?:eek:

Rob

Hallo,

Ik heb een tabel, waarbij ik via de functie subtotalen het aantal orders per klant tel.
Maar nu wil ik alleen de subtotalen overnemen op een ander sheet.
Als ik de rijen selecteer komen ook de verborgen rijen mee ; terwijl ik alleen de subtotalen moet hebben.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?:eek:

Rob

Als je een subtotaal maakt in een ander werkblad en je verwijst naar het bronwerkblad ben je al klaar.:p:thumb:

Bijv.:
Code:
=SUBTOTAAL(102;Blad1!A1:A10)

Er wordt verwezen naar de zichtbare cellen in het bereik A1:A10 van Blad1.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik heb in mijn sheet een paar honderd subtotalen; het is dus ondoenlijk om op een ander blad al die bereiken aan te gaan geven.

Nu heb ik mijn overzicht dichtgevouwen zodat alleen de subtotalen zichtbaar zijn.
Is er geen functie die er voor zorgt dat alleen de zichtbare cellen gekopieerd kunnen worden.??:eek:

Rob

Wigi, bedankt !

Het werkt; Echt weer zo'n functie die ik niet kende. (en ook niet in de excel helpfile vond)

Ik ben weer gered.! :thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan