Opgelost Subwoofer advies

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Bram65

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2023
Hoi, ik heb een Marantz NR 1604 versterker met daaraan twee Polk TX15 speakertjes plus een Polk ES35 centre-speaker.
Nu wil ik er toch ook een actieve subwoofer aanhangen omdat ik de diepe bassen mis.

De sub moet middels LFE aangesloten kunnen worden en automatisch aan- en uitschakelen, ook bij laag volume.
De versterker heeft ook een trigger aansluiting maar omdat de sub ver weg van de versterker komt te staan is dit niet handig.
De kabel voor de LFE ligt al onder de vloer door, dus dat is geen probleem.

Nu is mijn oog gevallen op deze sub:

Audio Pro SW-10​

Daarvan wordt geschreven dat deze bij laag volume zou schakelen en voldoet verder aan mijn wensen.

Zou dat iets kunnen zijn of hebben jullie een beter alternatief?
gr Bram

Lijkt mij een hele set incl. sub.
Die Polk set is natuurlijk ook niet de top of the bill.....
Denk dat die set prima zal werken.
Hier los.

Die sub voldoet aan jouw wensen, bestellen, proberen, indien niet tevreden de sub op een andere plek zetten en nogmaals proberen.
Nog steeds niet tevreden? dan kun je ervoor kiezen deze retour te sturen ..

Dank voor jouw reactie, ik heb uitsluitend interesse in de subwoofer.
Dat de Polk niet de beste speakers zijn weet ik, voorheen had ik alle speakers uit de JBL Nortridge ES-serie, incl 400W sub. Heb enorme spijt dat ik dat heb verkocht. Vrouwtje wilde andere meubels en daarbij was het wenselijk dat die grote boxen zouden verdwijnen. Happy wife, happy life zeggen ze dan, maar wel zonder kwaliteit geluid.
Bericht automatisch samengevoegd:

Ga ik idd doen, whittey. dadelijk bestellen, het geluid zal er zeker niet minder van worden.

Terug
Bovenaan Onderaan