SubWoofer CaseMod

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

snor

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Dit is mijn eerste CaseMod en de eerste keer dat ik een computer in elkaar zet.
Ik had nog een kapotte subwoofer liggen, voor de grap ging ik eens kijken wat er allemaal inzat en daarna had ik alle printplaten er uit gesloopt. Toen dacht ik misschien kan ik mijn oude computer er in bouwen. Dus toen moest ik de computer gaan demonteren. Daarna ging ik kijken waar ik alles neer zou zetten en of het ging passen. En toen begon ik maar gewoon, zagen van case fan gat en het zagen van het gat voor de dvd drive.
Toen ik wat verder was met de case mod dacht ik dat ik het verprutst had. En dat ik alles weg kon gooien omdat het niet meer zou passen en werken. Maar uiteindelijk paste het net wel :)
Toen ik alles had aangesloten kreeg ik de error: No Hard Drive Detected. Maar dat kwam dus omdat ik de sata kabel niet had aangesloten xD Die lag nog onder mijn bed (daar had ik de onderdelen van de pc tijdelijk neer gelegd).
Maar nu werkt hij dus gewoon goed.

Ik vind hem zelf vrij aardig gelukt als eerste casemod. Het enigste wat ik extra heb moeten kopen was de ijzeren plaat die achter op de case zit. Voor de rest pasten het allemaal, meer geluk dan wijsheid maar geluk moet je soms hebben :)

Foto's: http://www.hardware.info/nl-NL/casemod/cGdtlWydng/view/

Laatst bewerkt:
Mooi ding geworden, mare misschien nog een afdek plaatje voor de gehaktmolen aan de bovenkant?

Mooi gedaan.
Dat gat bovenop is om snijbonen te maken? :D

Hoi,

Netjes en mooi alleen inderdaad misschien een roostertje op de bovenkant .
Maar voor de eerste keer niet gek.

Modag

Thanxs voor de reacties :D
Iedereen zegt dat ja over die bovenste case fan xD
Maar zelf vind ik het mooier op deze manier. Maar misschien dat iedereen wel gelijk heeft ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan