Subwoofer doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flexo

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Goeiemiddag, Ik had een vraagje over mijn subwoofer. Weet iemand misschien waarom die niet werkt. Ik heb alle kabels goed erin gestopt. De enige wat ik meekreeg is, dat ik het moest laten verkennen aan windows. Maar de andere speakers doen het ook niet als ik ze aansluit, dezelfde probleem heb ik ook met me speakers, 2 van de 5 speakers doen het en die zijn front R en L. Het enige wat ik weet is, dat ik een 5.1 surround system heb.
Als U nog iets moet weten zou ik zeggen vraag maar raak, maar omdat ik niks ervan weet kan ik niet zo veel erover vertellen dus als U nog iets moet weten kunt U ook erbij zetten hoe ik het moet doen :o alvast bedankt !
Als U me hieruit kon helpen zou dat toppie zijn :thumb: ik wacht op jullie reacties :)

Laatst bewerkt:
Heb je de kabels op de juiste manier aangesloten op je geluidskaart?
Kijk eens bij je audioinstellingen of die niet bijv. op 2 speakers staan ingesteld.

het stond ingesteld op 2.1 maar had dat veranderd in 5.1 maar nog steeds zelfde probleem :confused:

aha ! ik heb de probleem gevonden dankzij een vriend. De 3 kabels die je in de computer moet stoppen zitten "verkeerd" want je moet ze ook instellen als het goed is. Bijvoorbeeld groen moet zijn REAR OUT zijn.. maar is eigenlijk LINE OUT op me vorige windows XP kon ik dat instellen, maar ik heb een nieuwe computer gehaalt met windows XP en ik zie de instellingen niet. :confused: iemand een idee hoe ik dit kan fixe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan