Subwoofer gaat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arkantos_EH

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Yo :cool:
Als ik op Teamspeak( is een programma waar je met elkaar kan prate via mic)ga dan gaat mijn subwoofer uit :confused: ik heb de sweex 6 channel pci en ik heb bijna alles geprobeerd :(
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt :love:

Gaat 'ie letterlijk uit, dus de stroom eraf, of geeft hij geen geluid weer?
Dat laatste zou kunnen komen omdat de menselijk stem niet veel frequenties beslaat die door een subwoofer weergegeven zouden moeten worden.

Bedoel je AL het geluid of alleen van de subwoofer?
Dat de subwoofer uitgaat heb ik hierboven uitgelegd en kan zelfs zo zijn dat dit soort "klets" programma's dat niet eens ondersteunen.

En dat Teamspeak is dat progje wat meeloopt wanneer je een Combatgame aan het spelen bent?
Ik denk dat je geluidskaart he niet "trekt".
Dus EN de geluiden van de game EN de geluiden van Teamspeak tegelijk weergeven.
Maar is het niet zo dat je Teamspeak meestal met hoofdtelefoon en mic gebruikt?

nou die heb ik erbij gekocht want er komt geen mooi geluid vanaf als de subwoofer het niet doet en mijn buurjonge heeft niet hetzelfde 5.1 en geluidskaart maar daar blijft wel alles aan :confused:

Dan is de conclusie dat het aan de geluidskaart ligt.
Daar heb je alle drivers van geinstalleerd enzovoorts?

ja maar als ik naar de "options" ga bij teamspeak en ik verander één ding dan gaat hij voor 2 sec aan en dan weer uit:confused:

Ja, dat zeg ik toch.
Ik vrees dat de geluidskaart het niet kan bijbenen.
Je kaart moet namelijk EN de geluiden van de game weergeven en die van de stem aan de andere kant van Teamspeak. En tegelijkertijd ook de stem van jou weer terugsturen.
Niet iedere kaart kan dat zomaar.
Je zou kunnen proberen om alles van die kaart even eraf te halen en dan even rebooten. Daarna lles opnieuw er weer op en misschien wel even een ge-update driver voor die kaart van de Sweex site halen.

Whaha dat is het hem nou juist ik kan geen drivers vinden en ik had al een keer iets gedownload waar ik in één keer VETTE spyware van krijg:( maar dat was iets verkeerds

Vind je het erg als ik hier niet echt om kan lachen?
Want je houdt mij nu een tijdje bezig, terwijl je dus niet alles verteld in je vraag.
Althans ik zie nergens dat jij de juiste drivers niet kunt vinden.
Geef even het juiste type en merk op van die kaart, dan zoek ik wel even mee.

oh sry:o :o
maar ik heb nie egt een "type"
Sweex soundcard 5.1 6 channel PCI
en nogmaals sry :( :o :o

Lijkt me sterk dat je bij die kaart geen CD-rom met drivers hebt gekregen.

ja dat heb ik wel maar die zijn ook alweer oud en ik denk dat ik die moet "vervangen"

De kans dat de drivers van een Sweex geluidskaart vervangen zullen worden is heel erg klein.
Dis degene die je hebt zullen prima voldoen.

oh ok dan heb ik nog één vraag:
Welke geluidskaart is dan wel goed en niet al te duur???
Voor de rest nog HARDSTIKKE bedankt:love: :) :)

Sweex is prima hoor, maar wat ik een beetje opmaak uit hetgeen jij verteld en verwacht van je PC zal een beetje kaart van Creative het prima doen.
Ik doe hele andere dingen met m'n PC en stel zeer hoge eisen aan m'n geluid, dus heb daar een hele dure inzitten, maar dat is onnodig in jouw geval.

ah ja ik hou ook wel van wat vet mooi geluid het is vooral mooi in films enzo:)
maar mag ik vragen welke geluidskaart jij hebt?:o hierna zal ik hopelijk niet meer zeuren:D

Dat kan een Creative helemaal prima hoor, wel even goeie speakers eraan hangen voor een goed resultaat.
Ik gebruik kaarten van verschillende merken.
De laatste tijd weer regelmatig van M-Audio, maar dat komt omdat ik een producer/muzikant ben met een geluidsstudio thuis.
Maar die kaarten liggen tussen de €400 en €2500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan