subwoofer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Berichten
377
Hallo bierent,

Ten eerste raad ik je niet aan om de zwarte 'SUBWOOFER OUT' te gebruiken. Deze aansluiting is bedoeld voor een subwoofer die speciaal gemaakt is voor die versterker.
Ik zelf zou gaan voor die Skytec sub van Bax (als DJ en geluidstechnicus), maar voor thuis is dat eigenlijk veel te veel. Moet je ook niet doen, het is een vrij groot ding. Bovendien is dit een actieve sub. Aansluiten op je amp gaat hem dus niet worden.
Wat je eigenlijk het beste kunt doen, is een sub als deze nemen. Dan sluit je met vier draadjes je amp aan op de sub, en je draadjes van de boxen die nu in de amp zitten, sluit je aan op de sub.

Succes er mee!

Jochem
 
Als je die Sub Woofer output neemt heb je juist een actieve Sub nodig. (Deze uitgang is versterkt)
Welke Sub? Zal ook afhankelijk zijn van welke speakers je er nog meer op aangesloten hebt....
 
dus ik kan die output wel gebruiken? wat voor subwoofers dan kun je een paar voorbeelden(sites) hier neerzetten.
ik heb allemaal verschillende speakers op dit moment 4 van die oude grote philips speakers en 2 pioneers wat kleinere maar ook oude.
 
ik snap dat je die gewoon overal kunt vinden maar welke merken zijn nou goed?
is magnat bijvoorbeeld een goed merk?
deze is misschien wel wat Yamaha YST-SW 015 Zwart
 
De merken zijn wel goed maar maakt dat wat uit?
Vaak zijn de rest van de speakers "niet van het" qua kwaliteit en dan valt een wat mindere sub ook niet op, midden en hoge tonen geven de kleur en die bassen niet veel.

Engelse merken zoals B&W hebben in de gewone speaker reeksen een warmere klankkleur dan Duitse en zeker Japanse merken maar hoe dat zit met een sub-woofer..........

Heb hier nog een B&W DM6 set staan, ouwe meuk maar nog steeds een geweldig geluid, de bromfietser kent die vast nog wel.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan