Subwoofer werkt niet op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsbroekkamp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een probleem. Ik ben zelf niet al te technisch met deze dingen.
Maar als ik mijn kabel van mijn versterker in de computer doe en ik speel muziek af, hoor ik helemaal niks uit de subwoofer. Als ik diezelfde kabel in mijn ipod doe en dan muziek afspeel hoor ik het gewoon zoals normaal. Kan iemand mij helpen?

Je moet even bij de instellingen van je geluidskaart kijken. Als het goed is staat er een luidspreker icoontje o.i.d. van je geluidskaart linksonder in de hoek. Als je daar op klikt moet je zorgen dat je ''speakeropstelling'' op stereo staat. Hopelijk is dit de oplossing voor je probleem.

Bedankt voor je reactie!
Via dat icoontje en de instelling staat het er niet tussen, maar ik heb ook nog een IDT audio configuratie scherm waar die wel op stereo staat. Maar dat maakt verder geen verschil.

Het rare is dat ik hem al een tijdje zo gebruik zonder problemen, gisteren deed ie het gewoon nog, en nou opeens vandaag niet meer.

Heb je alle kabeltjes en aansluitingen al gecheckt? Ik zou niet weten waar het anders aan moet liggen als het van de een op de andere dag niet meer werkt.

Ja dat ook, maar het is bijvoorbeeld ook met de koptelefoon. Daar zit ook een flinke bass in normaal (op me ipod dan wel) maar in de pc niet. En dat is toch maar 1 draadje, dus daar kan verder niet zo veel mis aan zijn.

Dan ligt het dus aan je pc/geluidskaart. Wat voor geluidskaart heb je? Probeer wat te ''*****n'' met je instellingen, misschien dat het dan allemaal ineens weer werkt.

oh dat was geen net woord :P Ik wilde zeggen: Probeer wat te veranderen in je instellingen, misschien werkt het dan ineens wel.

Ik ga wat dingen proberen :) ik weet alleen niet hoe ik zie wat voor geluidskaart ik heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan