Subwoofer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacobb

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2007
He mensen,

Weet iemand misschien hoe je een subwoofer op je pc moet aansluiten, ik heb nog een 400 watt subwoofer liggen en die zou ik wel graag op mijn pc willen, samen met mijn andere 2.1 geluids set natuurlijk, voor wat extra bass :P

Ik zou het erg vet vinden als iemand dit weet :D

Grtz

Welkom op Helpmij.:)

Je zal een subwoofer uitgang op de geluidskaart moeten hebben. Hoewel ik betwijvel of het signaal goed genoeg is om een "gewone" subwoofer goed te laten werken.

Ok, heb ff gechekt maar ik zou niet weten wat voor aansluiting dat dan zou moeten zijn?

Ik heb: Een groene, waar nu mijn boxen ook in zitten, een zwarte ernaast van de zelfde soort en daarnaast zit nog een oranja ook van dezelfde soort, daarboven zitten 2 oranje, deze steken uit en daarnaast zit een blauwe, die er ook in zit..

:D

Kun je misschien een foto maken van de aansluitingen. Wel zo dat de tekens die erbij staan zichtbaar zijn. Welke geluidskaart heb je?

Oke ik kan er zelf geen foto van maken maar heb wel een foto gevonden van dezelfde pc

83c9_1.JPG

:D

Die twee oranje naast elkaar zijn zo te zien coaxiale aansluitingen(digtaal). Ik weet niet of je die in de software toe kunt wijzen naar je subwoofer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan