Sufgezocht op SD card reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeanvion

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Hello

Sorry dat ik deze hier meteen moet posten, maar ik heb mij echt al voor uren suf gezocht en heb nog altijd niet de driver gevonden die ik zocht. Ik heb een F3Tc Asus notebook met XP professionael en ik kan geen driver vinden voor mijn SD card!

Als ik mijn SD card erinstop dan herkent hij de kaart niet. Als ik onder apparaatbeheer en hardware kijk dan zie ik 4 gele vraagtekens wat dus wil zeggen dat er geen software geinstalleerd is voor die hardware.

De vier gele vraagtekens staan naast:

Onbekend apparaat
Onbekend apparaat
PCI device
Usb-controller

Bedankt voor alle reacties op voorhand! :)

De driver voor je usb controller is ook niet geinstalleerd.
heb je een externe cardreader of interne cardreader??
Als je een externe cardreader gebruikt en je usb controller is niet geinstalleerd dan zal hij niet werken.

Ik heb een interne card reader. Mijn Usb controller staat inderdaad ook niet geinstalleerd, maar als ik verder scroll onder hardware staat Usb controller nog eens en daar staat hij wel geinstalleerd...

Je moet allereerst zorgen dat alle gele uitroeptekens opgelost zijn.
ga voor drivers van jouw notebook naar de asus site.

www.asus.com

De ondersteuning van asus is zeer goed.

Ja deze piste heb ik al bewandelt hoor... :) Ik heb alle drivers geinstalleerd die mogelijk zijn voor mijn laptop op de asus site...

Daarnaast heb ik naar bekende driversites gezocht en programma's geinstalleerd die geld willen voor het bestand die ik nodig heb te downloaden... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan