Supaplex mogelijk op Windows 7 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je geeft aan dat je het hebt geprobeerd. Wat, hoe, waarmee?

Zonder die info kúnnen wij toch ook niets zinnigs zeggen!
Het is een forum, wij zijn niet helderziend en hebben geen toegang tot de pc's en laptops van de bezoekers die een vraag hebben. Er zal dus ten alle tijden een zo duidelijk mogelijke omschijving van het probleem, de geprobeerde dingen enzovoorts moeten kommen. Met gokken kom je ook niet verder toch?!

Laatst bewerkt:
Eerst eens gewoon proberen en mocht dat niet werken kun je Dosbox proberen, staat genoeg info op google daarover.:thumb:

Je geeft aan dat je het hebt geprobeerd. Wat, hoe, waarmee?

Zonder die info kúnnen wij toch ook niets zinnigs zeggen!
Het is een forum, wij zijn niet helderziend en hebben geen toegang tot de pc's en laptops van de bezoekers die een vraag hebben. Er zal dus ten alle tijden een zo duidelijk mogelijke omschijving van het probleem, de geprobeerde dingen enzovoorts moeten kommen. Met gokken kom je ook niet verder toch?!

Wat, hoe, waarmee.
Heel simpel, heb ik al aangegeven:

1) Windows 7
2) game Supaplex
3) werkt niet, zonder meldingen, anders had ik dat aangegeven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Euh met wat en hoe bedoel ik niet windows versie en het spel.

Met wat en hoe bedoel ik letterlijk wat en hoe.

Wat heb je geprobeerd en hoe heb je het geprobeerd?
Heb je compatibiliteitsmodus geprobeerd? Zo ja, hoe (welke win versies). Dosbox geprobeerd? Gezocht op internet naar vergelijkbare problemen?

Handig om te weten voor we allemaal gaan herhalen wat je zelf al hebt gedaan.

Euh met wat en hoe bedoel ik niet windows versie en het spel.

Met wat en hoe bedoel ik letterlijk wat en hoe.

Wat heb je geprobeerd en hoe heb je het geprobeerd?
Heb je compatibiliteitsmodus geprobeerd? Zo ja, hoe (welke win versies). Dosbox geprobeerd? Gezocht op internet naar vergelijkbare problemen?

Handig om te weten voor we allemaal gaan herhalen wat je zelf al hebt gedaan.

Verder alles goed, Lita ?
Jammer, dat bij het opschonen van dit topic de enige zinnige reactie van iemand er uit is gegooid, iemand die het gewoon weet.
Dat verdient deze persoon niet, wat een crash-actie.
Deze persoon heeft namelijk de oplossing gebracht: DOSBOX.
DOSBOX is een navolger van de oude MS-dos van Microsoft om een aantal klassieke eerste spelen van verschillende platforms in werking te stellen, veel werken nog wel op XP, maar niet meer op Vista en Windows 7. Na downloaden en installeren van Dosbox, kan er dan op Vista en Windows 7 klassieke DOS-spelletjes weer gespeeld worden via Dosbox.
Supaplex kan gespeeld worden via Windows 7, als niemand het erg vindt mag dit topic op slot.

Verder alles goed, Lita ?
Jammer, dat bij het opschonen van dit topic de enige zinnige reactie van iemand er uit is gegooid, iemand die het gewoon weet.
Dat verdient deze persoon niet, wat een crash-actie.
.
Jammer dat je zo blijft reageren, dacht met een op schoon actie een halt toe te roepen hiermee, maar helaas wordt het niet gewaardeerd. Beetje jammer voor iemand die niet zo erg actief is hier om zo door te blijven gaan.

PS de reactie van BB String staat er gewoon nog.;)

Gezien de laatste zin, sluit ik deze topic.
slotje.gif

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan