Super sloom na Blue screen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick1990

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb blue screen of death gehad en sindsdien doet me laptop het niet meer hoe het moet.

Hij start zwaar langzaam op en alles doet langzaam! Geluid kan die niet meer afspelen zonder stotteren! Hij liep eerst super soepel en snel!

Ik heb Windows 7 opnieuw geinstalleerd maar geen succes.

Hoe kom ik er achter wat er kapot/aan de hand is!?

Gegevens:
Merk: MSI
Ram: 4 gig
Processor: Pentium duel-core CPU T4200@ 2.00Ghz
Video kaart: 512 MB
Operation systeem windows 7

Alvast bedankt!

Ik heb dit ook gehad, ik heb de chipset videokaart en een Nvidia.
na een BSOD, heb ik bij het opstarten in de bIOS setup (f2 bij het opsytartlogo)
mijn videokaart aangezet, die stond op reserved inplaats van [winvista/seven]
TOern werkte het weer.
Misschien kun je met CCleaner ook even kijken of er fouten zitten in je register!
Succes!

Ahh beter bedankt voor de reactie!

Ik heb 0,0 verstand van die BIOS, durf daar nooit aan te zitten :$ maar ik ga es kijken! Ik kom nog bij je terug ;)

Hoi,
Ik heb Windows 7 opnieuw geinstalleerd maar geen succes
het feit dat het niet is opgelost nadat je Win 7 opnieuw geïnstalleerd hebt duidt hoogstwaarschijnlijk op een hardwareprobleem.
Afhankelijk van hoe oud je laptop is zou het best je harde schijf kunnen zijn maar evenzogoed je geheugen e/o moederbord, dat kan ik van hieruit niet beoordelen. Mijn advies, als je er zelf geen verstand van hebt, laat hem nakijken door een vakman.
@BlueroothUSB
Misschien kun je met CCleaner ook even kijken of er fouten zitten in je register!
Als TS opnieuw geïnstalleerd heeft zal die actie niet nodig zijn.

Laatst bewerkt:
Hoi,

het feit dat het niet is opgelost nadat je Win 7 opnieuw geïnstalleerd hebt duidt hoogstwaarschijnlijk op een hardwareprobleem.

Ja daar was ik inderdaad al bang voor!

Ik heb in bios gekeken maar kon niks vinden. Ik heb een MSI laptop.

Ik denk inderdaad dat ik maar iemand naar laat kijken.

Bedankt voor jullie reacties!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan