'Super'

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanhage

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Ik heb gisteren het programma 'super' gedownload op www.erightsoft.com.
Daarmee kan je filmpjes in een ander bestand omzetten.
Ik wou graag een filmpje van YouTube op mn telefoon zetten maar ik snap niet hoe het werkt. weten jullie het? Ik heb trouwens een Nokia 6131.

?

Ik heb voor jou een makkelijkere programma waarmee je die youtube filmpjes wel op je nokia krijgt.
Youtube filmpjes zijn flv bestanden nou kun je die wel afspelen met een flv player. Maar ik weet niet of je tel flv ondersteund

De naam van het software is : FLVconverter hij is gratis te downloaden geen instalatie nodig.
http://www.ripzor.com/flvconverter.html

FLV Converter zit in een winrar bestand. Die moet je extracten naar een bestand en dan zie je een icoon flvconverter. Er op klikken dan komt er een menu.

Add files, ( de flv bestand )
Output Folder ( waar de bestand moet komen)
Output Options ( Welk formaat moet het worden)
---PROCESS---
Yep, convert those FLVs!
-
Dan komt er een command prompt schermpje. Daar converteert hij het bestand als hij verdwijnt is het klaar.

Ik heb deze software zelf ook en hij werk goed. Lekker handig, makkelijk, geen gezijk

Laatst bewerkt:
FLVconverter

nee ik bedoel via FLVconverter youtube filmpjes converten naar een andere formaat en dan pas op je mobiel zetten

Nokia 6131

MP3 player and FM stereo radio with Visual Radio (MP3 player supporting formats including MP3, MP4, AAC, AAC+, eAAC+, WMA, H.263, H.264

Je kan ook naar wma converteren

WMA = Windows Media Audio ???
AUDIO ??
en het moet een film bestand zijn ?

Ik heb voor jou een makkelijkere programma waarmee je die youtube filmpjes wel op je nokia krijgt.
Youtube filmpjes zijn flv bestanden nou kun je die wel afspelen met een flv player. Maar ik weet niet of je tel flv ondersteund

De naam van het software is : FLVconverter hij is gratis te downloaden geen instalatie nodig.
http://www.ripzor.com/flvconverter.html

FLV Converter zit in een winrar bestand. Die moet je extracten naar een bestand en dan zie je een icoon flvconverter. Er op klikken dan komt er een menu.

Add files, ( de flv bestand )
Output Folder ( waar de bestand moet komen)
Output Options ( Welk formaat moet het worden)
---PROCESS---
Yep, convert those FLVs!
-
Dan komt er een command prompt schermpje. Daar converteert hij het bestand als hij verdwijnt is het klaar.

Ik heb deze software zelf ook en hij werk goed. Lekker handig, makkelijk, geen gezijk
\
Bedankt! Alleen hoe krijg ik de youtube url in die pagina?

Laatst bewerkt:
FLVconverter

Dat kan je doen bijvoorbeeld door orbit te downloaden

www.orbitdownloader.com

Dan heb je een grab++ optie als je daarop klikt dan vangt hij de stream op van de youtube filmpjes die bekijkt en dan kun je ze downloaden en converter met FLVconverter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan