Superirritante popups "poker", wie kan er mij helpen (hijack logfile)

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Count

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Ik heb via STARTUPCPL ook al ondervonden dat mijn probleem daar KALVYS heet en dat die die vervelende Kalvehc32 steeds weer terugzet, ook al vink ik hem uit. Hier mijn log van Hijack:

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 12:08:47, on 13/12/2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je wat ook SUPERIRRITANT is? Als mensen hetzelfde log twee keer gaan plaatsen, in plaats van rustig op hun beurt te wachten.

Ga hier verder: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=192431

Geduld hebben alstublieft, ik heb het vreselijk druk met mijn werk en er staan alweer veel logs in de wachtrij. Besef dat de (weinige) helpers die hier zo lief zijn in hun vrije tijd anderen te helpen, ook nog werk of school en zowaar ook nog een privé-leven hebben.

Kennlijk heb je het eerste twee bericht/mededeling in deze sectie niet gelezen.

Er zijn op dit moment twee geschikte helpers bereid en in staat te helpen, deze 2 helpers hebben ook nog een eigen privé leven, houd daar aub rekening mee.

Topics mogen pas na 24 uur omhoog "gekickt" worden, er zijn nu mensen die na een paar uur hun topic al omhoog gooien omdat ze "over het hoofd gezien zijn", aldus zijzelf. e.e.a. heeft met het bovenstaande te maken. Relaxed dus.

Het is niet gewenst dat iemand die niets van HijackThis en logjes nakijken afweet, zich mengt in het nakijken van de logjes. Met een programma als HijackThis kan nogal wat schade aangericht worden door iemand die er niet veel vanaf weet.

Dubbele log posten valt hier ook onder.;)

Verder gaan in de link van Buffy.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan