supermegaspoof en msxml2

Status
Niet open voor verdere reacties.

baboom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
hoihoi mensen ,
ik hoop dat ik mijn vraag in het juiste gedeelte plaats , dit forum is zo groot dat ik een beetje de weg kwijt ben geraakt
ik zal proberen het kort te houden , mijn probleem is het volgende:
ik heb het progamma supermegaspoof op mijn laptop geinstalleerd , dit progamma werkte naar behoren , en in het verleden heb ik dit progje ook al eens gebruikt en ook toen werkte het goed , nu krijg ik tegenwoordig bij het opstarten de volgende melding :
MSXML2 is niet juist geinstalleerd . Wilt u dit progamma nu downloaden? Let op : Zonder installatie van dit component zal supermegaspoof niet of niet correct werken.

Als ik nu op ja klik start het progamma niet op maar word ik doorgelinkt naar microsoft , maar helaas naar een pagina die niet langer beschikbaar is.
nl : http://www.microsoft.com/downloads/...22-2d4c-4162-8fb8-66bfc12f32b0&DisplayLang=en
nu draaide mijn laptop niet toch niet zo lekker meer dus besloot ik hem opnieuw te installeren , en jawel probleem opgelost.....voor 3 dagen
nu krijg ik opnieuw dezelfde melding :confused: , vermoedelijk na een update van windows
mijn kennis van xml etc.. is kleiner dan nihil , en ook google kan me niet verder helpen
hoplijk kan iemand me helpen , ik weet niet meer waar ik moet zoeken , of waarnaar ik moet zoeken

ik ben erg benieuwd (en gefrustreerd ;) )
vr.gr
Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan