SUPERmoeilijk Chinees raadsel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
649
Hoi helpers, deze keer heb ik echt jullie hulp nodig, ik kan het raadsel maar niet oplossen... Telkens krijg ik max. 5 mensen aan de overkant maar dan zit ik vast.
Hier de link:

http://users.skynet.be/emovator/ontspanning.htm


Als het je lukt (wat ik betwijfel) maak dan een screenshot (alle mensen aan de overkant) en post deze dan als bijlage.

Ik ben benieuwd....
 
Hier is je bijlage:D :D :D
 
Laatst bewerkt:
oefenen en nog eens oefenen dan kom je erachter:D :D :D enne petje 11,petje af :D
 
Wat heb je er voor over ????:D ff zonder gekheid, ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Ben d'r ff mee druk geweest en hoe ik het nou precies gedaan heb?????? Ben niet zo'n ster om dat te onthouden, maar ik zal nog ff voor je kijken. Probeer het ondertussen zelf nog. Zoals je ziet is het gewoon mogelijk.Enne hoe het moet verwacht het niet vandaag nog.:p
 
Gelukt

Het was even puzzelen, maar het is me gelukt.:p
 

Bijlagen

  • gelukt.bmp
    92,6 KB · Weergaven: 151
Je moet het gewoon zelf probeeren het is toch veel leuker om het zelf te doen en voor de andere mensen is het ook niet leuk.
 
Daar heb je volkomen gelijk in, laat ze zelf maar puzzelen.
 
Weet je wat nou het leuke is???? Nu lukt het me niet zo gauw meer.:confused: :confused:
 
haaaa mijn domme susje probeert het ook bakt er echt niks van :D zal het straks ook ff probeeren
 
He he toffe puzzel. ben er nog niet in geslaagd, maar ik blijf proberen. ondertussen doorgestuurd naar alle vrienden en vriendinnen.:thumb:
 
Jas ook glukt om aan te tonen dat ie van mij is met mijn lelijke IE van Packard Hell.
 

Bijlagen

  • jippie.jpg
    jippie.jpg
    88,9 KB · Weergaven: 103
Waar voor:rolleyes:

Ik heb de oplossing zal hem ff posten
wel aleen lezen als je zelf wilt
 
mij lukt het nog steeds niet, na 5 personen aan de overkant zit ik vast...

ben ik dan zo achterlijk???
 
ik heb m ook even gehaald.. gewoon veel proberen enzo :thumb:

uitleg even als bijlage geplaatst, je <b>hoeft</b> m niet te openen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan