Superscript Oorlogsverklaring

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadson

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Mijn vraag gaat over superscript:evil:, bijvoorbeeld ~²ºº³~') maar niet ~²ºº9~, die negen wil niet in superscript en dat geld voor alle nummers behalve ²³, kladblok,msn messenger kan dat ook niet. Ik vraag me af of dat kan, jah ik kan het wel in word, exel doen maar als ik dat kopieer en dan plak in kladblok of msn(nicknaam) dan verandert het in gewone lettergroote en het is ook niet hetzelde superscript als ²³ want dat zie je aan de groote van de nummers.
Ik:mad: heb ook nog nooit op het internet gezien dat je superscript kan doen voor andere nr's behalve 0²³.

Plaats een post/reactie met superscript voor de nummers 98765401 en niet de superscrip van word, exel! maar van kladblok, msn, html. Alvast bedankt :thumb:

Als je in MSN tekstopmaak wilt hebben moet je sowieso Messenger Plus! Live hebben geïnstalleerd. Ik weet niet of dit superscript ondersteunt, maar gezien het feit dat het gebruikt maakt van BBCodes wat veel op HTML lijkt, en de HTML code <sup> is, lijkt het me 't meest logisch dat moet werken, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen.

Laatst bewerkt:
Superscript

Bedank, ff msn plus installeren kom later terug en dan laat ik horen of het gelukt is. ik heb veder gekeken in kladblok en er is alleen superscript mogelijk voor 1²³ voor ansi codering en de unicode codering, ik blijf toch zoeken voor de superscript van de andere nummers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan