Supersnel in google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke site is dat dan?
En voor Google kan je nog zo goed je best doen op je metatags, maar dat helpt geen zier.
Google zoekt nl op tekst in je website en trekt zich niets van metatags aan.

Yep, gewoon tekst die op de pages van je site staat, mits je index follow gebruikt, anders geldt het alleen voor je index page.
Dat jij op 1 staat is eenvoudig te verklaren;
Je bent nl de enige met die twee zoekwoorden exact achter elkaar.
Zet de woorden maar eens andersom: emoticons custom, dan sta je niet op 1.
En dat je zo snel erin staat is denk ik mazzel hebben dat je de site heb aangemeld net voordat de robot de zoekmachine opnieuw indexeerden.

Ik heb het idee dat de zoekmachine(s) in de war raken van die dubbele metatags die je hebt geplaatst.
Ook heb je geen index follow gebruikt en zal je ook in de toekomst wanneer alles in orde is niet verder naar tekst worden gezocht als op je hoofdpage.

Je hebt tweemaal dezelfde serie metatags in je bron gezet, ik kan me voorstellen dat de boel dan in de war raakt bij de zoekmachines.
Neem ook een kijkje op www.metatags.nl en op de site van onze Belgische afdeling die ik heb gemaakt www.intadbelgium.com.
Daar zie je hoe je het beste de metatags kunt gebruiken.
Ik ga nu naar bed maar zal morgen nog wel wat tips (proberen) te geven.

Het kan ook helpen je site aan te melden bij het open directory project. http://www.dmoz.org Als je site opgenomen wordt is de kans een stuk groter dat Google deze ook vindt. Google maakt hier namelijk gebruik van.

Groet, Floyd

Geplaatst door XP_PC
Ik heb juist gelezen dat het opgeven van een META NAME="Description" zowel als een META NAME="Keywords" juist een positief resultaat zouden moeten geven.

En waar zorgt META NAME="Robots" CONTENT="All" dan voor?

Is het slim om hem opnieuw te laten genereren met de wizard: http://www.metatags.nl/nieuw/maken/wizard.shtml ?

Hmm ik moest je quoten om te zien wat er stond :rolleyes: ;)
Voor andere zoekmachines misschien wel maar voor Google niet.
Google kijkt in hoofdzaak naar je titel en de tekst in je website, ook telt bij Google mee hoe vaak je bij andere websites als link staat.
De enige tags welke bij Google invloed hebben zijn de revisit en de follow or nofollow tags.
Wil je dus bij Google een hoge ranking krijgen op bijvoorbeeld het onderwerp voetbal dan zal je dit woord zowel in de titel als in de tekst van je site (bij voorkeur vetgedrukt) moeten laten voorkomen en dan het liefst zo vaak mogelijk.

Die metatags opnieuw maken kan ik je zeker aanraden want het is nogal een chaos.
Ben je er trouwens al achter wat ik bedoelde met tweemaal dezelfde tags?

Geplaatst door XP_PC
En nee, ik snap het nog steeds niet :o.

Open je site eens http://www.j-p-it.nl/ ga naar beeld bron en wat zie je daar staan?
Juist! Tweemaal hetzelfde rijtje metatags ;)

En wanneer je de titel, begeleidende tekst en de metatags op orde hebt, gewoon even opnieuw aanmelden.

Een screenshot doet meestal wonderen (hoop ik dan maar), want dit bedoel ik met tweemaal dezelfde tags;

attachment.php

Bijlagen

• untitled-2 copy.jpg
    untitled-2 copy.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 194
Wat wilje trouwens weten uit die bron, want ik kijk net en er is niets veranderd.
Lijkt mij niet echt nuttig twee keer dezelfde screen te plaatsen.
(ben trouwens even druk bezig, dus de reply kan ff duren)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan