Supersnelle computer sloom?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarlsBro

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Hallo Computerpro's :)

Ik heb een tijdje geleden een computer samen gesteld met behulp van jullie (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/689943-Game-pc-€1500)
dat is erg goed gelukt.
Alleen nou heb ik gta 4 op hoogste graphics, en als ik loop zijn er geen problemen maar als ik in een auto ga rijden dan gaat ie wel haperen.
en met Fraps (record programma) gaat ie al helemaal een stuk slomer, en dat had ik niet verwacht..
mischien dat ik nog iets niet goed heb gedaan.. wat ook nog moet gebeuren is Ram geheugen van 1333 naar 1600 mhz zetten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen mijn specs zijn:
MSI hd radeon 7970
Intel Core i7 2600k @ 3.4 ghz
Sabertooth p67 motherboard
Kingston Hyperx 16gb 1600mhz
Windows 7 ultimate 64 bit

bedankt voor je snelle reactie !
ik heb advanced system care gedownload en uitgevoerd
dat heeft inderdaad wat problemen opgelost
maar helaas hapert gta 4 nog steeds.
het is trouwens een Legaal gedownloade versie van steam.

probeer eens advanced system care (free) en dan volledige scan
http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html
en controleer ook eens of je pc niet te warm is met bijvoorbeeld pc wizard

Heb je toevallig Battlefield 3? GTA IV is gewoon een heel slecht gebouwd spel. Een vriend van me heeft een vergelijkbaar systeem als mij, maar dan met een Nvidia kaart. Daar draait het een stuk beter op.

Even testen met Battlefield 3 raad ik aan.

kan kloppen gta IV niet zo goed opgebouwd en valt al snel in eritante bugs en wordt met een klein achtergrond programma al heel sloom
vooral met programma´s hc ,fraps noem maar op geeft ook veel laggs

Neen. En * meld dit met de misbruik knop *

Laatst bewerkt door een moderator:
oke Ik geloof jullie meteen dat gta 4 niet goed is opgebouwd. ik heb net mafia 2 geinstalleerd en dat loopt als een trein..
Alleen wel jammer dat gta het niet doet..
is daar echt geen fix voor? want anders dan zou bijna niemand gta 4 kunnen spelen op de pc. en dat valt tog wel mee geloof ik ?

Patch 1.0.4.0 werkt het beste, verder zijn er nog performance tweaks te downloaden. Heb zelf flink gezocht, maar nooit echt een goede fix gevonden. Op elke instellingen haal ik 30 FPS wat toch veel meer moet zijn...

patch 1.0.4.0 werkt bij mij niet helaas dat geeft een fout bij steam
ik heb net patch 1.0.7.0 gedownload en dat gaat ook al een stuk beter

Bedankt !

ik denk dat het er aan ligt dat je een ati videokaart hebt zoals paranoid ook als zij
want bij mij werkt gta goed op 2*gtx560ti-448core(limited edition)

het is een amd radeon 7970 van msi
maar het werkt ook wel goed hoor alleen niet op max settings..
ik heb nu al heel wat games zoals battlefield 3 crysis 2 mafia 2 en die gaan allemaal met gemak op max settings

ik denk dat het er aan ligt dat je een ati videokaart hebt zoals paranoid ook als zij
want bij mij werkt gta goed op 2*gtx560ti-448core(limited edition)

het is een amd radeon 7970 van msi
maar het werkt ook wel goed hoor alleen niet op max settings..
ik heb nu al heel wat games zoals battlefield 3 crysis 2 mafia 2 en die gaan allemaal met gemak op max settings
(ati is het zelfde als amd)
maar jouw pc zou gta iv wel op maximum aan moeten kunnen, en heb je ook al de nieuwste driver voor je videokaart geinstalleerd en de patches voor gta iv

volgens driver genius professional heb ik de nieuwste drivers
en ik heb gta iv patch 1.0.7.0 en toch hapert hij op de hoogste settings :(

ik denk dat het er aan ligt dat je een ati videokaart hebt en het spel is gemaakt voor nvidia videokaarten, maar het spel eist vooral veel van je cpu en je cpu is zeker snel genoeg.

Naja jammer dan.... valt niet veel meer aan te doen dan denk ik :|
alsnog wel bedankt voor jullie reacties :)

Paranoid,

Als er zaken zijn die niet volgens de regels zijn mag je een melding maken. We stellen het niet op prijs als gebruikers anders gebruikers op hun gedrag gaan wijzen. Hier zijn moderators voor aangesteld.
Ik verzoek je vriendelijk voortaan een misbruikmelding te maken en het topic verder met rust te laten.

Dank je wel.....

T

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan