support/wie is handig met acces - regio Helmond, Eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc63

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
Berichten
25
Ik ben op zoek naar iemand die handig is met Access en die me wil helpen bij het optimaliseren van enkele databases.

Zo mogelijk op lokatie, betreft regio Helmond, Eindhoven (Asten)
Overdag of in de avonduren, vergoeding in overleg.
 
Deze vraag hoort eigenlijk thuis in het forum <Personeel gezocht>. Maar daarnaast nog een tegenvraag: om hoeveel uren gaat het? Dat is ook niet onbelangrijk om te weten. En welke termijn?
 
Ik ben duidelijk minder bekend met helpmij, ga me daar <Personeel gezocht>. orienteren. En met je goedvinden laat ik hem zolang even hier staan.

Inschatting benodigde tijd : 4 keer 2 uur,
termijn : niet bepaald, zo mogelijk in een van de komende maanden.
 
Het is niet aan mij of de vraag hier mag blijven staan :). Maar gezien de specs die je geeft, ben ik zelf wel beschikbaar. Ik kan makkelijk treinen, en ben op vrijdagen beschikbaar. Dus als je wilt, moet je me maar een privé mailtje sturen met wat uitgebreidere informatie, dan kan ik het eens rustig bestuderen.
 
Een privé mailtje lukt me hier niet zo bemerkte ik
 
Laatst bewerkt:
Als je op mijn naam klikt, kun je via de optie <Verstuur email> als het goed is wel een mailtje sturen. Maar ik heb je adres genoteerd, dus je kunt hem weghalen. Beter niet te lang laten staan, want er zijn nogal wat spammers actief op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan