suprnova uit de lucht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbertneedhelp

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2004
ik kwam net op de site van suprnova zoals ik wel vaker doe. Maar dit keer stond er als ik via google ging: ey nothing to see here, en dat soort teksten. en als ik gewoon de site in tikte melde die op een andere manier dat er niets kon vinden.

weet iemand of de site misschien opgedoekt is ofzo?

Dit is een zeer druk bezochte website.
Het kan dus zijn dat deze daarom slecht bereikbaar is.
Later opnieuw proberen dus.

Het gaat inderdaad af en aan met Supernova, ik kon er de afgelopen tijd ook vaak niet opkomen, maar blijven proberen komt vanzelf weer goed.

Niet alleen suprnova, maar ook de andere bittorrent searches gaan on en offline.
Gisteravond hadden de meeste staan dat ze vanwege "legal problems" offliine waren.

Het schijnt dat de RIAA een aktie tegen deze sites is begonnen.

daarnet probeerde ik het weer, maar ik had nog steeds hetzelfde probleem.

Bijlagen

• screen.jpg
    screen.jpg
    77,3 KB · Weergaven: 55
gisteren deed de site het gelukkig weer. Ik hoop dat die site blijft want je kan er onwijs veel vinden

thnx

ik kwam er gisteren ook achter. das best balen voor gebruikers. Maar waarschijnlijk verschijnen er binnen no-time nieuwe sites

momenteel weet ik geen alternatieven, die mag je hier dacht ik ook niet plaatsen, tenzij het legaal is. Je moet gewoon een beetje creatief zijn in het zoeken naar sites.

Mischien dat je zelf 1 kan opzetten;)
Is wel een idee eigenlijk, omdat te doen:D

Maar wie tog illegaal door wil gaan, een beetje googelen doet wonderen, maar jah hier sites geven, das tegen de huisregels:confused:

er zijn honderden alternatieven, maar dit zijn momenteel de beste:

www.disney.com

[modbreak]
Gelieve de eens door te lezen.

[/modbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan