Surf-geschiedenis onvolledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Sinds een week vind ik plotseling tenminste één van de door mij bezochte websites niet meer terug in de Geschiedenis (achter het sterretje bij de Favorieten).
Wie weet hoe dat komt??
 
Geschiedenis en Favorieten zijn heel wat anders. Misschien maak je daar een fout.
Geschiedenis is rechtstreeks bereikbaar via de Ctrl-h toetscombinatie. Probeer dat eens en kijk of je het dan wél tegenkomt.

Tijs.
 
@dnties
De door mij bedoelde site staat gewoon niet in de lijst Geschiedenis
 
Zou het kunnen zijn dat het een website is die mogelijk door je anti-virus/anti-spam software als 'verdacht' wordt aangemerkt, en daarom automatisch uit geschiedenis wordt verwijderd?
Ook kan het zijn dat je 'te kort' de geschiedenis vasthoudt (bijv. met een maximum van 1 dag). Ga dan vandaag naar de site en doe Ctrl-h en kijk of je 'm er dan wel bij ziet staan.
Ook kan het zijn dat je er overheen kijkt. Je kunt zoeken in de volgende map: [Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:history
[Zou kunnen zijn dat je daar alleen Geschiedenis aantreft als je Internet Explorer gebruikt.]
Ook kan het zijn dat je een of ander schoonmaakprogramma gebruikt (bijv. CCleaner) die je geschiedenis opruimt.
Ook kan het zijn dat je in-private websurfen doet, oftewel dat na afsluiten direct van alles en nog wat wordt gewist (geschiedenis, tijdelijk internet-bestanden etc.)

Tijs.
 
Vraag verplaatst van Win 7 naar hier. Neem maar aan dat het over IE gaat aangezien TS niet aangeeft welke browser gebruikt wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan