surfen en mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.

prosper

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2007
Ik heb plotsklaps zonder aanwijsbare reden met windows 7 geen verbinding via internet explorer ook niet met firefox ook niet met thunderbird , Maar skype doet het weer wel. Ik kan de vinger niet op de zere plek leggen Hij geeft in het netwerkcentrum wel aan dat hij contakt heeft met het netwerk en internet Een systeem herstel naar een punt waarop hij het wel deed werkt ook niet. Als iemand een idee heeft??? :thumb:

Ik ben eens bij mezelf nagegaan wat ik zou doen als ik het probleem had. In eerste instantie zou ik de firewall uitzetten, kijken of die perongeluk de boel blokkeerd. Ik zou ook even kijken bij eigenschappen van apparaatbeheer of er daar een fout ingeslopen is. Mocht dat alles niets opleveren. Dan zou ik windows7 het probleem laten opsporen. misschien wordt je er daar wijs uit wat het probleem is.
Ik weet hoe skype werkt maar misschien zou ik die ook even afsluiten, kijken of die alles opslurpt.

Ik heb naast skype ook andere progjes gedeinstaleerd Nergens in het systeem kon ik enige ongeregeldheden vinden In de veiligemodus gaat ging het wel goed. ook inderdaad even mijn vuurmuur uitgezet.
Ikwashet zoeken naar de oorzaak beu en heb rigoreus 7 weer opnieuw geinstalleerd na.
Ik vermoed dat er toch een trojaans paardje in mijn systeem is geslopen
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan