surround afstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Ik heb een creative luidspeakerste de 5.1. Heb nu eindelijk geluid eruit gekregen, maar het is nog niet goed, Kan iemand mij zeggen hoe ik deze moet instellen. In het programma 3d audio configuratie staan diverse aansluitingen. Ik heb een oranje draad een groene en een zwarte. Als ik op 1 van die uitgangen ga staan krijg ik een hele rij waarop ik kan selecteren. Weet niet welke instellingen ik moet nemen. De Ene speaker achter mij hoor ik niet, 1 frontspeaker niet.Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit moet doen?

Laatst bewerkt:
De kleuren komen overeen met de aansluitingen van je geluids kaart

En je moet speakers 5.1 instellen

Ja maar ik heb een progr. 3D Audio Configuratie moet ik ook instellen.

b.v. groen en dat geldt ook voor die andere kleuren moet ik een vinkje plaatsen.

Frontspeakers
Surroundspeakers
Center-/subwooferspeakers
Back Out
Oortelefoon/Headset
Lijninvoeraudioapperaat
Microfoon
Unused/Undefined

Dat zijn de instellingen.

Laatst bewerkt:
Frontspeakers
Surroundspeakers
Center-/subwooferspeakers

deze 3 heb je nodig voor weer gave in elk geval

Bij mij is het ingesteld via de Creative handleiding

Maar op welke kleur moet ik dat zetten.

Buiten dat ik niet weet op welke kleuren je die drie die je genoemd hebt moet plaatsen, dus bv. de subw.op zwart enz. Ik heb geen beschrijving van het programma waarmee hij draait. Dit is door Mycom erop gezet. Ook heb ik nu gemerkt dat als ik de computer afsluit deze de instellingen die ik heb gedaan dat die niet worden behouden. Alle instellingen die ik gemaakt heb zijn weer foetsie.

De aan sluiting van de computer , bij u zal dat de kleuren hebben Oranje /Groen /Blauw . Daar sluit u oranje op oranje /groen op groen /zwart op blauw, en die kabel gaat dan naar de Sub Woofer waar de kleuren opstaan. Kwestie van insteken , en het geluids programma wat u heeft ken ik niet .
Mijn inziens ik kan dat van hier uit niet zien,heeft u de mogelijkheid om 5.1spekers in te stellen ,dat doet u dan.
Hoop dat dit voor u meer duidelijkheid schaft

Dat klopt, het staat ook zo ingesteld als 5.1. Het is echter een heel nieuw systeem wat ik heb en ben nog niet zo in thuis wat het allemaal precies inhoud. Op mijn oude systeem deed hij het wel, maar daar zat een creative kaart voor in. Dat was daar dus geen probleem. In deze zit deze niet staat dus hiervoor dat nieuwe programma. Alles wat ik zo kan zien staat goed. Krijg er nu wel muziek uit, maar als ik hem uitzet is alles weer weg bij het opstarten.

Dan houdt het voor mij hier op.

Iemand anders hier mee bekent???

Bedankt in ieder geval voor je mee denken. Hopenlijk weet iemand anders iets over dat programma.

ik weet inmiddels dat de kleuren inhouden,

Groen frontspeakers
zwart surruroundspeakers
Orange Center-/supwooferspeakers

groen en zwart zijn nu geinstalleerd, alleen orange nog niet, wie weet er nog een oplossing.

Laatst bewerkt:
orange: Center-/subwooferspeakers kan ik wel inschakelen, maar ik zodra de computer opstart is hij weg, de driver onthoudt dat niet.

Wie heeft hier nog raad op???

groetjes humpe

Is nog niet opgelost, ik wacht nog op Mycom.

help!!!!

eluid is on moederbord zodra ik oranje kabel er uit haal en er weer in steek is deze geregistreerd, maar als ik het systeem weer afsluit ben ik ik het signaal weer kwijt, ik heb al in de temp file gekeken, maar daar kon ik niets vinden, wie heb hier een oplossing voor.

help?????

Er heeft nog nieuwmand op gereageert, of moet ik hiervoor weer een probleem openen, help.
Als hier niet op gereageert wordt , dan maak er een morgen een nieuw probleem van.

geen oplossin mmar ik open deze site opnieuw i.v.m. geen oplossing ?????

het probleem sluit ik nu af, omdat ik er toch geen andwoord meer op krijg.

Probleem is niet opgelost:

Laatst bewerkt:
Je vroeg in het andere bericht voor het adres van Asus in Nederland, dat zit toevallig vlak bij mij, dit is het adres

ASUS Holland B.V.
Nieuw Amsterdamsestraat 44
7814 VA Emmen
The Netherlands

Hardstikke bedankt ga ze morgen meteen bellen. Hopenlijk kunnen zij het oplossen. Jullie horen hier nog over of dit nu eindelijk opgelost gaat worden.

Ik heb nu al geprobeerd te bellen vanaf het telefoonnummer dat ik op de asus site kreeg, maar dit is een infotoon. 118 gebeld maar deze heeft geen vermelding meer staan. Is het bedrijf nog wel in produktie? Hoop dat je me dit kan aangeven. Zo telefonisch kan ik ze dus niet bereiken. Vast bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan