surround afstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit heb ik op een andere site gevonden kan dat progr. op mijn systeem niet vinden, zie onder staande regels.

Op de Asus P5Ad2 zit een smartjack programma dat detecteerd wanner je audio aansluitingen verandert.(frontend van de on-board geluidskaart)

Dit is het telefoonnummer van de lokatie die ik eerder opgaf:

0591-666855

Hallo,

Ik heb nu net dit nummer wat jij op gaf gebeld. Krijg in ieder geval geen infotoon, maar een engels sprekende dame die door verwijst. Nu is er natuurlijk niemand dus bel ik morgen even. Je hoort of het is gelukt. Onbegrijpelijk dat jij aan een telefoonnummer komt, terwijl 118 geen vermelding meer heeft staan voor Asus.

Het is een nummer die niet voor klanten is bedoeld maar voor de groothandels die hun producten verkopen. Ik heb het nummer gekregen van een van de systeembeheerders van Asus, hij zei dat dit nummer gebruikt werd om defecten mee te delen, en om vragen te beantwoorden van die groothandels

Ik heb dit inderdaad gebeld, maar ze geven geen enkel antwoord en wordt door verwezen naar Duitsland. Op zich is dit als een zaak het niet weet en er niemand verdere aktie onderneemt een rare zaak dat je niet zelf als klant contact kan opnemen om je euvel misschien te kunnen verhelpen. Heb toch garantie op het moederbord e.d. Hoop dat ik ergens nog wat verder kom. Heb gevraagd of ze mij dan zouden kunnen bellen omdat ik alleen mobiel heb en dan naar Duitsland ik ook al een te kostbaar grapje ga vinden. Dus kijken wat we nu kunnen gaan doen.

Hoi Ron,

Bedankt voor de vele moeite die je gedaan hebt om dit voor mij voor elkaar te krijgen. Ik heb nu een e-mail gestuurd naar dat tecnical support. Hoop dat ik daar wat meer te weten kom. Als ik bericht krijg hoor je het. Mochten ze de oplossing hebben dan vermeld ik het hier.Niemand weet het tot nu toe. Ik wacht het af.

Hallo,

Ron ik heb de e-mail verstuurd, maar ik krijg hem terug daar ik niet bevoegd ben om deze te kunnen gebruiken. Dus blijven we met hetzelfde euvel zitten.

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

technicalsupport@asustek.nl

Laatst bewerkt:
Heb nu maar een gewone brief naar Emmen gestuurd. Hoop dat ik hier wel een antwoord op krijg. Mycom gaf nog aan dat alles opnieuw geinstalleerd moet worden dus alles schoon maken. Vreemd daar de creative set er pas later op gekomen is. Dus na de installatie van alle programma's. Wat er nu mis is ben ik nog steeds niet achter. Mycom wil er anders wel een geluidskaart inzetten, maar met zo'n moederbord met geluid e.d. aan boord zou toch geen problemen mogen geven. We wachten maar af.

Het gaat over een probleem met een audio progr.
CMI 9880.
Als ik handmatig 5.1 aanzet loop het uitstekend, maar als ik het systeem afsluit moet ik dat herhalen, wie kan mij helpen.

Laatst bewerkt:
Wie kan mij helpen met deze help;;;;;;;;;;;;.
help: !!!!!!!!!!!!!!

Wie heeft er een !!!!!!!!!!!!!!!!! PD2AD5 met een CMI-9880 audio 5.1.

het lukt mij niet, Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Ik heb gehoord dat Asus ook in den Bosch moet zitten, maar kan hier niet achter komen. Emmen schijnt alleen voor notebooks te zijn.

Heb nog steeds geen oplossing voor het geluid via het moederbordi. Van Asus niets gehoord. Heb nu maar een geluidskaart gekocht van Crative de sound blaster Audigy 2 ZS platinum. Probleem nu opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan