Surround system 5.1 werkt niet zoals het moet..

• Onderwerp starter Onderwerp starter M20
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

M20

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
Hey,

Ik heb een 5.1 surround set naast mij staan alleen werkt deze denk ik niet helemaal zoals het moet helaas. Het zit zo:

Wanneer ik een test uitvoer voor de boxen werken ze allemaal goed. Vervolgens wil ik dan muziek gaan luisteren alleen geen van de muziekprogramma's o.a. winamp & windows media player werken dan, er komt dan geen muziek uit de boxen. Wanneer ik dan de headset in de computer plug hoor ik vervolgens wel muziek. Hoe kan dit?? Het zou fijn zijn om ook zonder headset muziek te kunnen luisteren.

BVD,

M20

Kijk eens rechts onder bij het ''Geluids Icoontje'' (rechtermuisknop) > Afspeel Apparaten > en kijk of je speakers zijn geselecteerd.

M.V.G

Kijk eens rechts onder bij het ''Geluids Icoontje'' (rechtermuisknop) > Afspeel Apparaten > en kijk of je speakers zijn geselecteerd.

M.V.G

Gekeken maar die zijn gewoon ingeschakeld. Zou het dan als nog met de kabeltjes achterin te maken kunnen hebben? Alleen met zo'n test geeft ie wel geluid..

Heb je op youtube ook geen geluid? Probeer anders misschien Audio Drivers te downloaden of zo iets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan