SUS probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rkwebdesign

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Hallo,

Wij gebruiken windows 2000 server en Windows 200 client

Het probleem:
-----------------
SUS (Software Update Services) werkt niet automatisch bij clients pc. Nu heb ik de hele procedure van: http://www.bris.ac.uk/is/services/computers/operatingsystems/sus/configuring.html gevolgd en nog steeds werkt ie niet naar toe behoren.

Het werkt dus via Group Policy (groepsbeleid) maar steeds MOET de Administrator de updates activeren.

Weet iemand hoe dat automatisch gaat zonder dat de Admin hoeft in te loggen?

Wat bedoel je precies met activeren? Op de server of op de werkstations?

Activeren bedoel ik ook mee: installeren maar dat moet allemaal handmatig gedaan worden dus computer per computer.

Nu willen we dat het automatisch gaat als een gebruiker inlogd.

Helaas lukt het nog niet :(

Welke besturingsprogramma op de clients?

Mocht er w2k op staan heb je dan minimaal sp2 op de clients?

Heb je ook in AD aangegeven dat er een update client geinstalleerd dient te worden?

Klein schopje

Ben benieuwd of je sus al hebt draaien?

SUS draait op minimaal sp2 en via SUS kun je sp4 uitgeven

Volgens mij niet hoor, de nieuwste versie van SUS met sp1 der in had dacht ik SP3 nodig, maar ik kan me vergissen

(op client systeem)

en dat je SP4 er mee kan deployen lijkt me nog al normaal.

Hmm in die site boven aan staat ook:

The client PCs need to be running Windows 2000 SP3 (or above), Windows XP SP1 (or above), or Windows Server 2003. (Note that, at the time of writing, IS does not support Windows Server 2003.)

je had namelijk 1 of ander component wat beter werkt met SP3 dan met SP2, maar zo ie zo zou ik voor de zekerheid SP4 nemen :)

Laatst bewerkt:
Dat je sp4 ermee kunt distribueren is eigenlijk normaal maar dat ik ook nog maar sinds kort.

Als ik een nieuwe pc installeer zet ik er sp2 op en daarna krijgt de pc zijn updates wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan