Suse

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ikmaak gebruik van een live cd van suse, voornamelijk omdat de domme xp het heeft begeven en blijkbaar de hdd ook op zijn laatste loodjes loopt. Nu zou ik graag de dat die op mijn D: staat kunnen recuperen, desnoods via mijn netwerk.
Kan iemand mij dit bondig uitleggen hoe ik aan mijn D; geraak want ben eigenlijk nog een beetje een noob als het om linux gaat.

bedoel je je D schijf??? en zo ja, een extra schijf, of partitie?

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”.[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Is een partitie, er is dus maar een schijf.
Ik zou gewoon graag de data die op die D: staat via mijn netwerk veilig stellen, zodat ik een nieuwe schijf kan steken

ok dan. Ik zal ff me eigen suse erbij pakken, kan wat langer duren met bericht, heb momenteel maar 1 beeldscherm aangesloten, en misschien niet eens meer stekker over.
Oh die gelukkig wel.
Me suse bak (9.1) heeft geen Inet namelijk, wegens draadloos software werkt niet op linux...

EDIT:
Poeh zeg, wat weegt die SGI Zwaar!!!

EDIT2: bezig met opstarten...

EDIT3:
Het spijt me, maar ik krijg dat r*t ding niet aan de praat!!! Je gebruikt hem 3 maanden niet, en hij werkt niet meer!!! Eerste keer ging ie niet naar desktop version, maar naar gewoon die dosachtige, en de andere keren gaf hij geen beeld. ik probeer het misschien een andere keer nog eens voor je... helaas.. Greetz
Lollige

Laatst bewerkt:
Je wilt via netwerk je gegevens in veiligheid stellen.
Naar waar wil je de gegevens dus brengen andere computer windows?
Word je paritie al automatisch gemount door suse, dus kan je al de bestanden erin al bekijken.

Ja ik wil de gegevens overbrengen naar een ander windows pc, maar de partitie wordt dus niet automatisch gemount

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan