SV2 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Lang leven Microsoft, het lijkt erop dat ze toch een manier hebben gevonden voor illegale ellende op pc's het valt me op dat pc's die de SV2 hebben gedownload bij bosje ineens raar beginnen te doen.
Zowel bij vrienden om me heen als bij mensen op dit forum, uiteraard zal er een reden voor zijn maar ik denk zelf dat het komt omdat er tovh teveel niet legale software mee draait.
Windows gaat hier nu ook op checken bij je eerste bezoek, waarschijnlijk checken ze alleen het besturingssyteem maar dit is al voldoende.
Ik hoop dat iemand al een ervaring heeft in het verwijderen van de SV2?? een uninstal of een syseemherstel of dit ook gewerkt heeft.
Ik hoop dat iemand dit al gelukt is zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten als ze dit tracthen te doen.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ja dat bedoelde ik SP2. Verkeerde letter gebruikt.
:D
 
Ow, Service Vack 2:D

Ik dacht ook dat dat bedoeld werd, maar ik dacht 3x fout geschreven??

@jjw, ik heb nergens last van hoor. Loopt als een zonnetje.

Zal er best mee te maken hebben HOE je met je pc omgaat;)
 
Ja ik heb ook nergens last van zeg ik erbij, mensen om mij heen en her op het forum hoor je veel klagen.
Ik hoopte gewoon dat mischien iemand na het instaleren van SP2 ook al geprobeerd hadden het te deinstaleren.
 
Geplaatst door jjw
Ja ik heb ook nergens last van zeg ik erbij, mensen om mij heen en her op het forum hoor je veel klagen.
Ik hoopte gewoon dat mischien iemand na het instaleren van SP2 ook al geprobeerd hadden het te deinstaleren.

Ik had last met mn brandsoftware (d8 ik) dus ik heb sp2 het weer gede-installeerd, ging prima. Toen kwam ik er achter dat ik een imagefile wilde branden die ik nog niet eens gedownload had en ja en dat lukt dus niet! Dus ik heb sp2 er weer opgezet en het werkt perfect!:thumb:
 
geen problemen hier

draai nu 2 dagen, service pack 2.

alles loopt prima hier,heb wel een legale versie.

aleen bij www.spelpunt.nl wil het dart scherm niet goed openen,maar na een klikje met de muis,werkt ook die site weer prima.
komt dit iemand bekent voor,en eventuele oplossing ?
groetjes
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb geen SP packetten, ik ben er altijd wat voorzichtig mee geweest, heb eigenlijk ook nagenoeg nooit wat met de pc, inderdaad maar net hoe je ermee om gaat.
Ik wil graag straks proberen een SP2 installatie ongedaan te maken en vroeg me af of iemand al ervaring had opgedaan met dit.
Dat is eigenlijk alles.
Jkoelman vond wat ik nog niet had gevonden bij Microsoft, mooi stukje uitleg.
Hopelijk gaat dat goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan