svchost.exe neemt GB's in!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BODYDUPER

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hallo,

Ik heb altijd zo'n 5 processen van svchost.exe aan staan, en 1 daarvan slokt al mijn gigabytes op.

Wanneer ik dit process sluit dan stopt het met het innemen van mijn opslag ruimte...

Weet iemand wat dit kan zijn? Want als ik dit process laat doen, verlies ik zo'n 10 a 15 MB per seconden.

Bij voorbaad dank!

Wellicht een geheugenlek in een programma, is al je software up-to-date ? Verder al eens gecontroleerd op virussen en spyware (altijd van belang).

Had hem vers geinstalleerd...

Ik heb bij het bestand gekeken, en daar stond dus een map met allemaal logs!

Per 10 seconden kwam er een nieuw bestandje met de exacte tijd / datum, met een grote van 24 MB, dus ik verwijder ze iedere keer.

Dus zoals vermeld, geen sprake van virussen en eventueel spyware!

Net een nieuwe installatie??

Dan is Windows hard bezig om alle benodigde updates binnen te halen!

Ja dat weet ik niet, hij slaat per 10 seconden een nieuw bestandje op in:

C:\WINDOWS\PCHEALTH\ERRORREP\UserDumps

Ieder bestandje heeft een andere datum, en per 10 seconden maakt hij een nieuwe file aan met een nieuwe datum en tijd, met de grote van 24 MB...

Mijn map is leeg, dus dan is er iets wat blijkbaar crashes veroorzaakt. Kun je anders een stukje van zo'n logfile plaatsen. Of helemaal als ze niet te groot zijn.

Dat zal ik straks even doen wanneer ik de PC opnieuw heb opgestart, want dan draait hij weer z'n rondjes!

Een weet je helemaal zeker dat het allemaal svchost.exe's zijn en niet misschien ook een SVHOST.exe (dus zonder de C)

"The only way to disable the error report was to disable all error-reporting.
Under My Computer -> Properties -> Advanced -> Error Reporting -> Disable
Error Reporting -> check off the checkmark "But notify me if critical errors
occur".
--------------------------------------------------------------------------------------------
http://forums.techarena.in/showthread.php?t=556498

Hallo allemaal,

Graag wil ik even inhaken op deze vraag m.b.t. mijn probleem.

Ik ben geen deskundige en wil graag ook een storing oplossen m.b.t. de SVCHOST.
Deze staat aan als als ik de comp. aanzet. Er zijn dan m.i. geen prog. actief .
Hij staat op 98%.
Als ik zeker weet dat deze host geen kwaad kan dan zet ik hem uit. Zodra ik de comp. weer aanzet is hij er weer.

Mochten er downloads zijn van Windows dan gaat dat echter zeer traag en heeft de download last van de host die - nodeloos -actief is. Het downloaden duurt dan de hele dag......:evil:.

Hebben jullie de mogelijkheid om mij te informeren??
Graag wil ik deze SVCHOST deactiveren.
Ik ben geen deskundige, maar mogelijk kunnen jullie mij even 'gidsen'.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan