SVCHost.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemmekillu

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2006
Berichten
88
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=286282&page=4&highlight=svchost.exe

Ik ben wezen rond kijken op dit forum wat ik er aan kan doen. De link hier boven heb ik gevolgd. Ik heb gekeken in mij computer en alles staat op DMA ingesteld. PIO wordt niet aangegeven. Wat in de link hier boven staat heb ik geprobeert. Dit mocht niet helpen.

Het process Svchost.exe komt dan ook regel matig voor. ''Circa: 1x in de 30 min/uur''

Dit werkt erg hinderdlijk,

Bedankt.
 
WindowsXP-KB894391-x86-NLD.exe

Dit zou voor SVChost.exe de oplossing moeten zijn.
Ik heb deze geinstalleerd en kijk of ik SVChost.exe nog vervelend gaat doen.
Doet deze dat niet dan is deze opgelost. *Wacht tot vanmiddag*
 
@Lemmekillu

Mijn eerste vraag is wat het probleem is. Dat zeg je nergens

Dan,
svchost.
Dit is een legitiem process. Het zal zeker zelfs vaker voorkomen dan 1 keer in de 30 minuten.

Ik neem aan dat je gegoogled hebt en dus bij MS uitkwam.
en dit bekend voorkomt:
Samenvatting
In dit artikel worden Svchost.exe en de functies van dit bestand beschreven. Svchost.exe is een naam voor algemene hostprocessen voor services die worden uitgevoerd vanuit DLL's (Dynamic Link Libraries).

die exe die jij hebt gedl wordt alleen gebruikt voor
Snelle beschrijving
Met deze update kunt u het probleem verhelpen waardoor de foutmelding 'Generiek host-proces' wordt weergegeven nadat u de beveiligingsupdate MS05-012 hebt geïnstalleerd. Ook kunt u met deze update het probleem verhelpen waardoor de bestandsnaam van bijlagen niet wordt weergegeven in e-mailberichten in RTF-indeling.
Ik neem aan dat jij juist die foutmelding hebt en dat je daarom een topic hier hebt gestart.
 
Laatst bewerkt:
K, Mijn SVChost.exe gebruikt om het uur ongeveer 90% processor. Loopt op tot 90.000 vanaf de 10.000 geheugen. Deze zakt weer naar de 10.000 en gaat dan weer terug naar 90.000.
Ik vond die update op ms site.

De update heeft niet geholpen.
 
Maar bij het opstarten van je pc is svchost.exe niet te veel bezig?

svchost.exe mag meerdere keren voorkomen in Taakbeheer en het neemt ook redelijk wat cpu-kracht af en toe voor zich.
Hoe lang blijft svchost.exe zo druk doen?
 
ongeveer 3 muinuten en dit gebeurt soms heel vaak soms heel weinig.. En zo veel mag die ook weer niet bezig zijn. Dat je dan je pc niet eens meer kan gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan