svchost.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

44thsavage

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
hey,

Ik heb svchost.exe 5 keer in mijn processen staan, 3 keer onder de naam SYSTEM, 1 maal onder LOCAL SERVICE en 1 maal onder NETWORK SERVICE.

Ik heb al gezocht achter het process en kan het maar vinden in de map C:\WINDOWS\system32
moet ik mij daar nu zorgen om maken omdat het er 5 keer opstaat?

alvast bedankt

svchost

Je hoeft je geen zorgen te maken; dit is een programma dat Windows gebruikt voor diverse taken die het moet uitvoeren. Daarom zie je er meerdere. Als je svchost met google opzoek zie je nog veel meer info.

'T zal wel goed zijn, maar ik ben nog nooit boven de 5 geweest.
Maar ik gebruik ook geen Vista.

Staan er nog twee boven die je niet ziet......maarre....maakt het wat uit? Je snapt het principe toch wel?? :(

Goedemiddag,

Ik heb een probleem met svchost.exe Toen ik mijn computer vanmiddag opstartte kreeg ik opeens een melding van Avast dat er een virus op me computer zat (een VBS:Malware-Gen) Deze zou staan in C:/Windows/System32/svchost.exe Als ik op verwijderen druk gebeurt er helemaal niks en komt de melding weer opnieuw.

Heeft iemand raad voor mij

Bedankt,

ofwel is je scanner verkeerd (gebeurt wel eens)

anders moet je maar het bestand handmatig verwijderen, zonodig via safe mode
maar dan moet je wel zeker zijn dat het geen slechte gevolgen heeft als je het verwijderd

Het is al opgelost!:D Na duizend keer drukken op 'Geen Actie' is de melding eindelijk opgehouden:thumb: Ik heb al gescand met ThreatFire bijv. en die geven geen melding en voor de rest werkt alles gewoon normaal, dus ik denk dat het wel goed zit.

klinkt toch niet echt gezond hoor :p

Whaha:p, Als de melding nog een keer komt dan download ik wel superantivirus ofzo en kijk ik of hij er melding van maakt. Maar voorlopig werkt alles dus: "Wat werkt, niet aankomen":p:p

Maar Bedankt iig,

Wat werkt inderdaad niet aankomen, ik wou dat meer mensen zo dachten. En maak je verder maar niet druk, alles is in orde hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan