svchost gebruikt veel cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjan99

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Berichten
852
Hoi iedereen,

Op een andere pc :

Ik deed even een een "systeemscan" met norton. Hij vond 2x adware. Hij kon ze niet verwijderen. Dus ik dacht . ik draai BPS Spyware remover , die vond er 70 stuks , en ik had er FF een backup van gemaakt . en toen verwijdert. Ik startte de pc opnieuw op , en TRAAG wat hij was .... Dus ik dacht ik zet die backup weer terug ... hielp niets..... Ik dacht .. ik draai Adaware .. Haalde er nog wat uit .. maar hielp verder niets .... Spybot vond ook nog een aantal dingen .. er uit gehaald .. NIETS... Toen per ik er achter gekomen dat SVCHOST.exe en lsass.exe het meeste gebruikt. ik weet wat svchost is .. Hij staat er meerdere keer in taskmanager, ik beeindigde het proces van svchost.exe wat het meeste CPU gebruik nam. En toen liep ie weer goed... Maar dat hoort natuurlijk niet , ik ben al bezig geweest met de services inschakelen/uitschakelen... Maar geen oplossing gevonden .. .Ik weet wel dat er een hoop word uitgeschakeld wanneer ik dat proces beeindig.. Maar daar zitten ook services bij die ik gewoon nodig heb..
Hoop dat het geen formatteren word.... Ik hoop dat jullie iets weten!!!

Alvast bedankt ..

Groeten
 
Geplaatst door Devilish
lijkt erop dat jij een virus hebt, mogelijk een variant of het orginele blastervirus

update je norton en scan eens op virussen of scan bij

http://www.housecall.nl

Norton is Up To date .. Die vond niets ..
heb ALLE windows updates erop staan . En FIxblast van Symantec vond niets..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan