svchost VIRUS

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
610
hoi

ik heb al sinds een aantal weken een virus dat ik er niet afkrijg. als ik mijn PC namelijk opstart dan komt er altijd vanzelf een bestand in mijn Temp folder en dat zorgt ervoor dat er een foutmelding komt van:
In Generic Host Process for Win32 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak

dan doet het geluid het niet meer en ik kan niet meer computeren:confused:
ik heb gescand met AVG internet security 8 en niks gevonden, ik heb windows tevergeefs hersteld en opnieuw geinstalleerd. het blijft komen! ik heb dit verhaal al duizend keer gehoord maar het helpt niet. Ik heb XP sp3.

please ik wil een oplossing, ik word helemaal GEK!:confused::confused:
 
Laatst bewerkt:
nee het is een virus. als ik de boosdoeners (D:\DOCUME~1\THOMAS~1.REA\LOCALS~1\Temp\WEReb8b.dir00\svchost.exe.mdmp en D:\DOCUME~1\THOMAS~1.REA\LOCALS~1\Temp\WEReb8b.dir00\appcompat.txt) op Google intik krijg ik allemaal spyware sites enzo met info over het virus, maar nergens staat hoe ik het kan verwijderen:confused:
 
Lijkt me sterk dat het spyware is wanneer je Windows opnieuw en schoon geinstalleerd hebt!
 
online scannen eens proberen in veilige modes kun je proberen..
Nadat je windows opnieuw geinstaleerd had ben je waarschijnlijk onbeschermd ergens een virus opgelopen op internet of het zit em in een programma wat je mss op een cd/dvd hebt staan en toen geinstalleerd hebt anders kan het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan