Svcost.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn00

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Ik had laatst problemen met mijn pc (zie FORUM>HARDWARE>SYSTEEM>PC LOOPT VAST)

En nou had ik het programma : Prevx1 geistalleerd
en die vond het programma svcost.exe, die zag ie als een bedreiging, dus die heb ik verweiderd en nu doet mijn pc niet meer raar, maar een maat van me heeft ook svcost.exe erop staan maar heeft andere problemen dan ik ermee had.

Kent iemand SVCOST.EXE??

Ik zou graag willen weten wat het doet (via google kon ik niets vinden)

(nee het is niet svchost.exe :p )

BVD!

ik zou google maar eens opnieuw installeren.
moet je eens kijken wat ik allemaal vind.

Ok na google opnieuw geinstalleerd te hebben :D vindt ik idd een aantal topics, maar ik kan niet terug vinden wat SVCOST.EXE precies doet!

Want als ik dat weet dan kan ik ook kijken of SVCOST.EXE idd verantwoordelijk is voor de problemen die ik had!

Snapt u!?

Iemand die hier over iets meer weet?

Ik krijg toch een beetje natte voeten...................het is natuurlijk wel handig als een ander het allemaal uitzoekt maar......................:shocked:

ik lees dat het spyware is......

Ik snap niet wat er aan te vragen valt...

Het bestand SVCOST.EXE is gewoon spyware.
Moet je niet op je pc hebben, direct proberen te verwijderen, zo simpel is het.
Wat het precies doet kan ik niet vinden, maar wat het doet is in ieder geval niet zo best.

Ik krijg toch een beetje natte voeten...................het is natuurlijk wel handig als een ander het allemaal uitzoekt maar......................:shocked:

Ik vraag niet of iemand voor mij wil zoeken, alleen vraag ik of iemand SVCOST.EXE kent,

Of als iemand een site weet waar wel te vinden is dan hoor ik dat ook graag!

Want als ik niet zeker weet dat dit het programma is dat ervoor zorgde dat mijn pc bijna constant vast liep, wil ik dat graag weten voordat ik er helemaal niets meer mee kan. en vast zit aan een reinstal van windows.

Dus als iemand dit programma kent of weet waar ik terug kan vinden wat het programma doet, hoor ik dat graag!

BVD!

Het is volgens mij spyware en verkloot je hele pc als je er niks aan doet.
scan met ewido
www.ewido.net

Ok het bestand is weg en het ziet er naar uit dat het heeft geholpen, alleen ben ik nog wel benieuwd wat svcost precies doet!?
=

Et voila, hier de informatie van Prevx.
Ja idd die vertelt het volgende: SVCOST.EXE has been determined by the Prevx database as Bad.

Meer niet...

Maar idd Ton52 ik denk dat ik aan jouw antwoord wel wat heb!:D

Bedankt ervoor! ik had nog niet eens de link gelegd dat het ook een andere naam kon hebben!

Bedankt voor de hulp! :thumb: :thumb: :thumb:

Mooi,.........Google is af en toe best handig. ;)

@ Martijn00,

Jij wilde weten wat het bestand deed en dat staat daar.
Maar mooi dat je nu de informatie hebt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan