Svd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door excelsior
Creatief zijn ?

Ik zal een poging wagen: Heeft u de svcd plugin ?

ik heb hem ja maar heeft u de huisregels wel eens gelezen ?? :D
 
Heb de plugin geinstalleerd maar waar vind ik hem en hoe start ik die.
 
als de plugin geinstalleerd is dan hoef je niks te starten nero gebruikt hem dan vanzelf wel
 
Kazaa? Dat is een virusbron eerste klas.. Gewoon netjes downloaden en betalen, dat is de enige juiste optie.
 
Daar zal jij je nog in vergissen ;) Ik ben soms roomser dan de paus.
 
Eh wat is kazza?

kan ik hem echt branden gewoon nu ben bang dat ik weer een cd moet wegooien.
 
als je in nero kiest voor super video cd en je sleept het mpeg file naar het brand scherm gaat nero hem inladen.
geeft nero dan geen fouten aan dan is het file svcd geschikt en zou hij inprincipe door een dvd speler die het ondersteund gelezen moeten worden.
 
Probeer eerst op een rw, lijkt me wel zo'n slim

P.S je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat kazaa is, je bedoelde het cker als een grap ? :D :thumb: :cool:
 
ik heb overnet.

Nero kwam niet met een foutmelding het branden is geluk, maar nog doet ie het niet :( dam maar easy greator proberen.:confused: :8-0:
 
ik begrijp niet waarom hij het dan niet doet.
nero is 1 van de beste brandprogramma's om svcd mee te branden.
weet je zeker dat het een svcd is en geen Xsvcd dit wil zeggen een vcd die eigenlijk op een hogere kwaliteit gemaakt is.
standaard is de video biterate van vcd 1150 als je die bv op 1400 gaat zetten dan spreken ze over een Xsvcd en die worden inderdaad door sommige dvd spelers niet gelezen.
 
Geplaatst door tazman
ik begrijp niet waarom hij het dan niet doet.
nero is 1 van de beste brandprogramma's om svcd mee te branden.
weet je zeker dat het een svcd is en geen Xsvcd dit wil zeggen een vcd die eigenlijk op een hogere kwaliteit gemaakt is.
standaard is de video biterate van vcd 1150 als je die bv op 1400 gaat zetten dan spreken ze over een Xsvcd en die worden inderdaad door sommige dvd spelers niet gelezen.

het is een mpeg file nero kwam niet met een foutmeldingen:confused:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door DENNIS90


het is een mpeg file nero kwam niet met een foutmeldingen:confused:

als het een Xvcd is zal nero ook niet met een foutmelding komen.

stop die cd met de film eens in de pc en kijk eens via verkenner wat voor mappen enz je ziet en wat er in de map mpeg2 zit.
als daar een file inzit met de extensie .mpeg probeer die eens op de pc af te spelen.
 
Media player 9 kan hem niet afspelen, maar de orinele file wat ik geript heb van de dvd kan media player 9 wel perfect aspelen, is er echt geen manier om hem te branden zodat mijn dvd van mijn tv hem kan lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan