Svideo aansluiten

• Onderwerp starter Onderwerp starter RdS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RdS

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
Ik wil dus graag mijn sVideo kabel aansluiten op de tv en laptop

Als ik de laptop opnieuw opstart kan ik het beeld klonen.

Alleen het probleem is dat de tv zwart/wit blijft en het niet een duplicaat is van mijn laptop (meerdere schermen) het scherm zweeft dus wazig over het beeld.

Nu heb ik geprobeerd om op 25hz, 800x600 scherm met 16bits kleuren te werken maar helaas geen resultaat

Verder heb ik dit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538// topic doorgelezen maar ik kan het nog niet uitvogelen.

Als het beeld zwart-wit is ligt het bij de instellingen van de televisie. Moet je even proberen, je ziet vanzelf wanneer het kleur wordt! :thumb:

Zelfs als het beeld beweegt??

Het lijkt erop dat je het duplicaat van boven naar onder zit gaan. (soort rol die ronddraaid met het plaatje erop)

Zoals te zien is in de bijlage geeft mijn tv beeldscherm iets weer wat niet helemaal goed is

Ik krijg dit niet zo goed weg.

Bijlagen

• DSCF1830.JPG
    DSCF1830.JPG
    64,6 KB · Weergaven: 30
  • DSCF1831.JPG
    DSCF1831.JPG
    51,9 KB · Weergaven: 20
  • DSCF1832.JPG
    DSCF1832.JPG
    65,2 KB · Weergaven: 28
Ja volgens mij ligt het echt aan de instellingen van de tv. Ik heb zelf ook wel eens mijn pc aangesloten op de tv maar weinig problemen gehad behalve 1. verkeerde kabel (zo opgelost) en 2. tv instellingen (was ook zo gefixed). Ik denk dat ik u niet verder kan helpen. Het is jammer dat er niemand reageert die meer van het probleem afweet. Sorry.. :o

Het maakt niet uit Phantom... Ik waardeer deze hulp zeer.

Helaas heeft deze televisie erg weinig instellingen die veranderd kunnen worden (of ik ben misschien een erge leek op dit gebied).

Tijd voor een andere televisie ?? haha

Hopelijk kan iemand anders wat nieuw inzicht brengen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan