SVP Geen inlogscherm meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Hoe kan ik bereiken dat ik niet steeds meer hoef in te logeen met WXPPRO. Ik ben de enige gebruiker en ik zie de lol er niet van in om steeds door te moeten klikken.

Ik zou graag willen dat Windows gewoon doorstart.

Alleen ikzelf als beheerder

start > configuratiescherm > klassieke weergave (ik vind het gemakkelijker het zo uit te leggen) > gebruikerssaccounts > klik op je account > Mijn wachtwoord verwijderen
klaar is kees

Dat zie ik niet staan. Ik bedoelde met inloggen het scherm wanneer WXP opstart. Je krijgt dan zo'n scherm met "gebruikers" waar je dan op een icoontje moet klikken, waarna de persoonlijke gegevens worden geladen.

Dat.... scherm wil ik kwijt.

Ben in gebruikersaccount er daar staan nog twee gebruikers waarvan een inderdaad asp.net is en de andere "gast"

Verandert dat nog wat aan de procedure? En wat is asp.net?

asp.net kan je verwijderen, maar behoud de bestanden.
Hierna zal het probleem zijn opgelost.

start / uitvoeren / control userpasswords2

Vinkje weghalen bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord blablabla".
Wanneer je nu op toepassen klikt, wordt gevraagd met welk account / password de computer voortaan moet starten.

Tijdens de volgende opstart zie je hooguit dat scherm voorbij vliegen, maar je hoeft niets meer te klikken.

Als je bij een her-installatie opgeeft dat je enige gebruiker bent, en het password voor je gebruikersnaam leeg laat, heb je dit probleem ook niet.

Ontzettend bedankt, want ik ben veel met de PC bezig en iedere keer moet ik weer toegang krijgen.

Nu ik dat lees van control userpasword2 was het mij ineens weer duidelijk.

Nogmaals allemaal bedankt voor het meedenken.

Wat is de bedoeling van dat asp.net?
En wat zijn de bestanden ervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan