Swat 3 Close Quarters Battle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selvagia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2010
Hi,

Ik heb een vraagje over Swat 3.
Ik ben vind dit een erg leuk spel, maar een ding lukt me niet. En dat is een missie te voltooien. Bij elke missie krijg ik bij de debriefing mission failed. Even een voorbeeld. Er wordt iemand gegijzeld. Samen met mijn team moet ik hem of haar bevrijden. Nadat dat gelukt, en alle gezelaars zijn gearresteerd of neergeknald, en ik de gegijzelde dus heb bevrijd, wat dus de bedoeling is, krijg ik toch mission failed. Ook als ik met veel moeite alle kidnappers levend heb weten te houden en in de boeien heb geslagen. Ik heb zelfs een walkthrough van het internet geplukt, maar dat heeft niet veel geholpen. Kan iemand me hiermee helpen.?

Bedankt
Selvagia

Geef je ook de juiste dingen aan in het rapport?

Dus een hostage is een hostage en geen suspect en je moet het rapporteren.

Even letterlijk gekopieerd uit de walkthrough (hier te vinden: http://uk.faqs.ign.com/articles/507/507438p1.html)

A SUSPECT OR HOSTAGE MUST BE REPORTED BEFORE THEY ARE CONSIDERED CAPTURED, AND
THEREFORE REMOVED FROM THE MAP.

One of my friends who played this game had that problem. He cuffed the suspect,
but didn't report it, and the mission never ended. You must report every single
person you come across. In addition to that, you must report them accurately.
You can't say "Suspect" when you mean "Hostage," and you can't say "Wounded"
when you mean "Dead."

Aha

Nee, nou je het zegt. Ik had niet door dat dat moest. Maar dat is aan de ene kant wel raar. Want in sommige situaties gaat alles zo snel dat dat niet lukt. Dan moet je bijv. heel snel een verdachte neerknallen. Maar ik ga dit zeker proberen. Bedankt voor de tip.

Selvagia

Graag gedaan en ik hoop dat het de oplossing is! Heb het spel namelijk zelf niet.

Gelukt!

Nou, het is me eindelijk gelukt.

Bedankt voor je hulp Lita 112.

Selvagia

Graag gedaan! En je kan de vraag op opgelost zetten, rechts boven bij je eerste post! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan