Sweetim verwijderen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheCyper

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Hallo,
Ik denk dat ik iet van een virus of spyware op me pc heb .
Het programma sweetim kreeg ik een melding van of ik het wilde installeren, ik heb op nee geklikt.
Ik heb dit niet bewust geinstalleerd ik denk dat het is mee gedownload is met Hamachi.
Maar als ik in mijn programma lijst kijk staat het programma en nog een paar andere van sweetim er wel bij.
Ik heb ze allemaal verwijderd behalve bij SweetIM for Messenger 3.7 als ik die verwijder zegt hij dat AVG word uitsgeschakeld en nog wat andere programma's.
Ik vertrouw het niet helemaal weet iemand of het wel veilig is of wat ik dan moet doen als het niet zo is.

Ik denk dat SweetIM een beetje aan het overdrijven is. Volgens mij kun je het zo verwijderen.
Kun je desalniettemin even vermelden, welke toepassingen SweetIM claimt uit te schakelen?

P.S.: Met Revo Uninstaller kun je ook alle eventuele restjes die achterblijven na het deïnstalleren van SweetIM, verwijderen.

Laatst bewerkt:
SweetIm instant messenger Enhancer
DigitalPersona Local Agent
HP Advisor
IAStorlcon
Vprotect Application
AVG User interface
PDI SDK COM Server for x64/x86 interop

Ik kan kiezen tussen ze te laten sluiten, of niet te sluiten maar daar staat achter (A reboot may required)
Verwijderen dan maar gewoon of ??

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Doe wat hieronder staat beschreven.

Indien je de foutmelding: ''AutoIt Error
Line 2058 (File "C:\Documents and Settings\[name]\Bureaublad\adwcleaner.exe"):
Error: Variable used without being declared.
'' Krijgt, Open AdwCleaner en klik op ''Deinstallatie''
Daarna: download AdwCleaner hier opnieuw: http://general-changelog-team.fr/en/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner Sla het op je bureaublad op.
Rechtermuisknop op AdwCleaner & kies ''Eigenschappen'' Daarna klik je naast ''Ander pictogram...'' op ''Geavanceerd''
Vink het hokje ''Als Administrator uitvoeren'' aan. & klik op ''OK''.
Restart de PC, en open AdwCleaner.
Klik daarna op ''Verwijderen''
Indien, weer hetzelfde foutcode,
Probeer nogmaals.

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
  • Sluit alle openstaande vensters
  • Start AdwCleaner en klik Verwijderen
  • adwcleaner.png
  • Klik bij AdwCleaner – Information op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK
Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad, dit is normaal.
Je PC word opnieuw opgestart en er een opent logfile (C:\ AdwCleaner[xx].txt

Je kunt de logfile zelf Bekijken en/of Opslaan, en kijken wat er is verwijderd.

Als je Startpagina ook gehijackt was, stel dan de zoekmachine opnieuw in, deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com

of download Malwarebytes Antimalware en installeer ,update en scan je pc ermee en verwijder wat MBAM gevonden heeft en start eventueel op indien het je vraagt dit te doen....

Laatst bewerkt:
heb je al is een systeemherstel gedaan,misschien verwijder je die sweetIM daarmee, het is proberen waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan