Sweetimstore , hoe kom ik hier vanaf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwvbeveren

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
En daar is ie dan, zomaar op mijn Internet browser IE.
Een storend iets dat onder de naam Sweetimstore mij iedere keer aankondigt dat ik een Apple Ipod of zo gewonnen heb.
Ik wil helemaal geen Apple.:(
Maar buiten dat, ik krijg het er niet af.
Eerst in programma's verwijderen verwijdert, daarna in het register alle mogelijke namen die er maar enigszins op leken verwijderd,
het blijft terugkomen.:mad:
Allerlei Malware programma's geprobeerd, Trend Micro, AVG, MS Security essentials, etc. NIETS HELPT!!!!

WIE????? H E L P

Wim van Beveren

Laatst bewerkt door een moderator:
Sweetimstore

Hallo manamana,
jammer maar waar, ik heb dit ook al geprobeerd , tevergeefs.
Begrijp niet hoe dit kan. Register lijkt toch schoon van dit soort ****.
Het gekke is, het probleem is opgelost in Firefox maar in IE bestaat het nog steeds.
Bij Extra en internetopties staat ook een doorverwijzing naar http://home.sweetim.com/?crg=4.0002002
Je kan dat rustig wijzigen, helpt niet, zodra je Toepassen hebt gekozen en terug gaat naar het "huisje"dan
is die verrekte sweetim er weer. Heb de firma ook al om hulp gevraagd.
Ga door met zoeken,
toch bedankt,
Wim

Sweetimstore

Hoi manamana, tje, dat is wel een manier, Startpagina.nl maar ik blijf denk ik zitten met een probleem.
Nou ja, het is me nu te laat, ik ga pitten,:rolleyes:
bedankt voor het meedenken en ik houd me aanbevolen voor verdere ideeën,
Slaap ze:D
Wim

Oh oke. Hahaha. Nu kun je het volgende proberen. Ga als je tijd hebt, want je ligt nu te pitten, eens opstarten in de veilige modus. Voer dan uit wat ik je eerder zei, Configuratiescherm, programma's en onderdelen en dan die rotzooi eraf gooien. Wellicht sta je raar te kijken als dit wel lukt. Ik trouwens ook.

Kun je de hele website niet blokkeren als het niet lukt in de veilige modus. Dan kun je dit overwegen als deze echt hardnekkig is.

klikkerdeklik

Sweetimstore

Het is te gek:p, nadat ik gedaan had wat jij zei manamana, laat Startpagina.nl even je startpagina zijn
is die stomme :evil:Sweetimstore weg! Ik heb Google weer als startpagina en het probleem (lijkt) is voorbij.

Wat een goede nachtrust :rolleyes:en een goed idee :thumb: al niet kunnen doen.
Nu maar hopen dat ze in hun vet gaarstomen daar bij Sweet-im-store, bij was het zweet-in-laptop:shocked:!

Hartstikke bedankt voor het hardop meedenken, je hoort van me alstie weer terug is.

Groet :thumb:,
Wim

Oke wim, zover zo goed en als die sweet lovely terug komt dan meld je maar weer terug. Al denk ik dat je die nooit meer ziet. Tof dat het nu goed is. Zou je a.u.b. deze vraag als opgelost willen melden, zodat anderen hier ook eventueel hun voordeel mee kunnen doen. En bedankt voor de terug koppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan